De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bij mij scheelde twee casefans (onder-zuigen, boven-blazen) -10 graden.
Verders doet mijn FOP32 het een stuk beter dan mijn (ex)Coolermaster DP5-6H51.
En lekker stil
En lekker stil
HahaOp dinsdag 01 mei 2001 09:16 schreef Squeek het volgende:
Bij mij scheelde twee casefans (onder-zuigen, boven-blazen) -10 graden.
En lekker stil
Verwijderd
Mjah, de 26 cfm fan die op de fop32 zit maakt niet zo heel veel herrie hoor... de 7000 rpm delta die op de fop38 zit wel...Op dinsdag 01 mei 2001 09:30 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Hahastil
Verwijderd
Pardon? Heb je watercooling ofzo. Of weet je gewoon niet waar je over praat.:POp dinsdag 01 mei 2001 09:30 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Hahastil
''k Heb hier ook Fop32 draaien, met warmtegecontroleerde fan en dan is die best wel stil. M''n hd maakt meer lawaai (zelfs zonder zoekgeluiden)Op dinsdag 01 mei 2001 13:27 schreef Squeek het volgende:
[..]
Pardon? Heb je watercooling ofzo. Of weet je gewoon niet waar je over praat.:P
Ownee mijn fop38 komt overal bovenuit.. Kan de bel beneden zelfs nie horen door dat kreng.Op dinsdag 01 mei 2001 13:32 schreef WiD het volgende:
[..]
''k Heb hier ook Fop32 draaien, met warmtegecontroleerde fan en dan is die best wel stil. M''n hd maakt meer lawaai (zelfs zonder zoekgeluiden)
Pagina: 1