[BC3] Resultaten overklokken + foto''s rampgebied

Pagina: 1
Acties:

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 22:35
zal ze ff uploaden, lijkt me slim:")

• NightOwlNL
ik heb me proc nu draaien op 10,5 * 105 en heb de Vio naar 1.85 volt gezet en hij word maar 45 graden dankzij me windtunnelkoeling
specs >
MSI K7T Pro 2 A
AMD thunderbird 1 GHz
256 MB Ram

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/ecbart/windtunnel.jpg

dit is de windtunnel die ik op mijn chrome orb gemaakt heb

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/ecbart/voeding.jpg
hier zit nu een enermax 431 inplaats van mijn elcheapo 250 watt

zoals je ziet is dit geen casemod:) maar ik ben wel al bezig met de planning om te gaan casemodden aangezien ik geen zin heb om in me kast te gaan zagen dacht ik eraan om in plaats van een metalen kap om me pc te maken dat ik er een mooie houten kast van maak gebasseerd op deze kast, kan ik tenminstte alles weer kwijt want je ziet al waar me voeding zit en er liggen 2 HDD''s "los" onderin maar deze plannen kunnen nog ff duren, eerst eens mooi hout vinden en een ander koelblok

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 02:08 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik heb me proc nu draaien op 10,5 * 105 en heb de Vio naar 1.85 volt gezet en hij word maar 45 graden dankzij me windtunnelkoeling
specs >
MSI K7T Pro 2 A
AMD thunderbird 1 GHz
256 MB Ram

[afbeelding]

dit is de windtunnel die ik op mijn chrome orb gemaakt heb

[afbeelding]
hier zit nu een enermax 431 inplaats van mijn elcheapo 250 watt

zoals je ziet is dit geen casemod:) maar ik ben wel al bezig met de planning om te gaan casemodden aangezien ik geen zin heb om in me kast te gaan zagen dacht ik eraan om in plaats van een metalen kap om me pc te maken dat ik er een mooie houten kast van maak gebasseerd op deze kast, kan ik tenminstte alles weer kwijt want je ziet al waar me voeding zit en er liggen 2 HDD''s "los" onderin maar deze plannen kunnen nog ff duren, eerst eens mooi hout vinden en een ander koelblok
Plaatjes werken niet :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Mooie kast!>:)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
leuke tunnel, voor de rest geen schokkende resultaten.

Audi A8 W12 6.0

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:40
10.5x105? heb je daar nou zo''n hele windtunnel voor nodig?? :)
''t is GVD maar 100mhz meer dan de normale snelheid.. :D

Verwijderd

Idd. En die case wordt met al die plakband er ook nie mooier op imo.

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 02:08 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik heb me proc nu draaien op 10,5 * 105 en heb de Vio naar 1.85 volt gezet.
Zal vast wel je Vid (Vcore) zijn op 1.85V.
Je Vio is 3.3Volt standaard.

• NightOwlNL
ik zat net even te klooien met mijn pc en kon nog windows inkomen op 1155 MHz kreeg alleen toen nogal veel crashes, ik zit nu op 1100 MHz omdat dat gewoon lekker stabiel is, enne Vcore of Vio > je snapt wattik bedoel toch:)

het plakband is gewoon makkelijk goedkoop etc, de hele windtunnel is trouwens A4 papier met daarop jawel isolatietape, dat werkt perfect.....

ik ben bezig met een ideetje voor een kast en dat zal dan worden een kast die hoger word maar met deze kast er in als basis, het bovengedeelte zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor harde schijven enzo en misschien ruk ik ook nog wel me cdrom en hdd rekjes eruit zodat t benedendeel van me kast puur koeling gaat worden
komt dan ook een andere windtunnel in, moet alleen nog ff een ventilator gaan halen, zag hier laatst een 14x14:)
Pagina: 1