Ik heb nu een Blue Orb op mijn geforce gezet maar dan wordt ie nog 60C warm. Is dit wel normaal ofzo ? Wat is de temp bij jullie
orb''s sucken gewoon!!
zet er gewoon een socket7 koelertje op
zet er gewoon een socket7 koelertje op
Hoe/waar meet je die temp? Hoe heb je die Orb gemonteerd? Met pasta of thermal pad?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Koelen die dingen zo slecht:? Hmm, jammer, want ze zien er wel bruut uit moet ik zeggen :)!
Verwijderd
Ik heb een GeForce 2GTS 32mb van Asus.
En word maar 35 garden met mijn blueorb.
Was wel ff kloten totdat hij eht goed deed.
Eerst teveel pasta daarna teweinig.
Nu een lekkere klodder en hij koelt zoals dit.
Dus vind eht wel goed.
En word maar 35 garden met mijn blueorb.
Was wel ff kloten totdat hij eht goed deed.
Eerst teveel pasta daarna teweinig.
Nu een lekkere klodder en hij koelt zoals dit.
Dus vind eht wel goed.
Ik heb een blue orb op me Geforce 2 mx je en die doet het meer dan geweldig en wordt niet eens warm mijn videokaart ook niet aan de andere kant van me kaart.
Als ik hem op 220 zet dan draait zonder enig probleem alleen mijn geheugen kan maar op 210 en dan zie je kleine spikkeltjes.
Maar ik ben zeer tevreden.
Als ik hem op 220 zet dan draait zonder enig probleem alleen mijn geheugen kan maar op 210 en dan zie je kleine spikkeltjes.
Ik heb ook een blue orb, maar ik heb eerst even alle gaten dicht gemaakt met arctic silver lijm. Dan koelt het toch iets beter lijkt me.
Verwijderd
Je kan je cooler verbeteren door het in een slijpmachine te steken en een perfect koelvlak maken om de contact met de chippie te optimaliseren.
Onder mijn 3D-kaarten hangen 8cm casefans om het te koelen, altijd koud.
Onder mijn 3D-kaarten hangen 8cm casefans om het te koelen, altijd koud.
mijn asus GeForce 2 Gts word maar 50 graden met mijn orb erop. En ik moet nog arctic silver II eronder doen. Er zit nu nog steeds de standaard prut onder.
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
mijn MX je haalt 230 mhz coresnelheid, en dit met alleen de originele heatsink.Op dinsdag 01 mei 2001 17:56 schreef lawaai het volgende:
Ik heb een blue orb op me Geforce 2 mx je en die doet het meer dan geweldig en wordt niet eens warm mijn videokaart ook niet aan de andere kant van me kaart.
Dus zonder fan. Geen vertekeningen.
Ik snap niet wat iedereen moet met zo''n orb op je videokaart.
Stel dat ie wel werkt. Dan kun je misschien je core snelheid 10 mhz verhogen. Dat levert je precies 43 3dmarks op. En in spellen merk je het al helemaal niet. Dus wat is het nut
Geen inspiratie
Blijkbaar ben ik dus de enige waarbij ie zo snikheet wordt,
Hmm zal hem maar eens losmaken en opnieuw monteren
Hmm zal hem maar eens losmaken en opnieuw monteren
Verwijderd
ff vraagje...
Ik krijg strakkies CardExpert GeForce 2 GTS/400 64Mb en ik heb de blue orb besteld...
Waar kan ik in Zijn naam Arctic Silver bestellen in Nederland (hoef alleen die stomme pasta zooi maar te hebben, geen hele kits met weet ik wat allemaal...)
thnx
Ik krijg strakkies CardExpert GeForce 2 GTS/400 64Mb en ik heb de blue orb besteld...
Waar kan ik in Zijn naam Arctic Silver bestellen in Nederland (hoef alleen die stomme pasta zooi maar te hebben, geen hele kits met weet ik wat allemaal...)
thnx
http://www.tweakers.net/pricewatch/16438Op vrijdag 04 mei 2001 12:43 schreef knutsel het volgende:
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Eigenlijk waarom iedereen tweaked !Op dinsdag 01 mei 2001 22:22 schreef martijn12345 het volgende:
[..]
mijn MX je haalt 230 mhz coresnelheid, en dit met alleen de originele heatsink.
Dus zonder fan. Geen vertekeningen.
Ik snap niet wat iedereen moet met zo''n orb op je videokaart.
Stel dat ie wel werkt. Dan kun je misschien je core snelheid 10 mhz verhogen. Dat levert je precies 43 3dmarks op. En in spellen merk je het al helemaal niet. Dus wat is het nut
Het is leuk om te doen.
ps ik haal met mijn mxje nu echt wel een dikke 500 punten meer. in 3dmark 2001 dus niet zeuren dat het niet helpt.
Pagina: 1