Toon posts:

[BC3] Videokaart verder overklokken ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS V6600 Pro64, waarvan de core standaard geklokt staat op 120Mhz en het geheugen op 166Mhz :r

Nu heb ik um al wat hoger gezet (core=160Mhz,
geheugen=190Mhz), maar als ik nu hoger ga met de core dan krijg ik allerlei blokken in de spelletjes en als ik het geheugen omhoog doe krijg ik de groene strepen over mn beeld en hangt mn pc.

Is er een mogelijkheid dat ik het nog verder omhoog kan schroeven ?

Alvast thnx

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ja, die is er wel. Betere koeling is de enige oplossing. Blue orb erop en geheugenheatsinkjes moeten wel wat meehelpen.
Er is nu een vette aanbieding bij de oc shop, namelijk arctic silver lijm met alpha heatsinkjes.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Viper II en ik wil zorgen dat ik eindelijk iets heb aan deze flut kaart..
Alleen bij het Configuratie scherm kan ik niets veranderen aan de snelheid van het geheugen.. en in mijn BIOS kan het ook al niet...
Is er misschien iets anders waarmee het kan??

Alvast bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Powerstrip?

Verwijderd

Wees blij...
Mijn Core loopt niet eens van 120 op 135... Dan krijg ik al fouten... Ookal is ie maar 25 graden ofzo

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Op maandag 30 april 2001 22:48 schreef knutsel het volgende:
Ik heb een ASUS V6600 Pro64, waarvan de core standaard geklokt staat op 120Mhz en het geheugen op 166Mhz :r

Nu heb ik um al wat hoger gezet (core=160Mhz,
geheugen=190Mhz), maar als ik nu hoger ga met de core dan krijg ik allerlei blokken in de spelletjes en als ik het geheugen omhoog doe krijg ik de groene strepen over mn beeld en hangt mn pc.

Is er een mogelijkheid dat ik het nog verder omhoog kan schroeven ?

Alvast thnx
Volgens mij zit je best wel aan de limiet van je kaart hoor!
Pagina: 1