Op zondag 06 mei 2001 05:05 schreef NiteFly het volgende:
Hmm, KILLorBE, je hebt 2 dagen geleden pas geregd en nu al heb je een best grote mond tegen andere posters. Ik denk dat je eerst wat meer moet rondneuzen hier voordat je zoiets kunt maken. Vergeet niet dat een hoop jongens hier dagelijks met comps werken en dus ook een hoop jongens zoals jij tegenkomen. Patsen met een mooi systeem is niet fout, maar om dat te doen na 5 posts is gewoon slechte timing. Dat moet je begrijpen.
Ik hoop dat er geen ban aan te pas hoeft te komen, en je nog veel plezier zal beleven aan GoT.
btw. Daniel is idd een admin. maar hij is wel lief hoor..

he daniel.. jaa.. zo issie lief.. koetsie koe.. wat issie dan? wat issie dan??

OK ik reageerde een beetje fel,maar wat moet je met dat soort posts? Zijn dat soms lui die wedstrijdje meeste posts doen,en voor de rest niks zinnigs te zeggen hebben? Of proberen ze zoveel mogelijk lui af te zeiken of te kleineren?
Sorry hoor maar als ik bezopen ben kun je van mij de volle lading krijgen (als ik nuchter ben reageer ik er niet eens op,zou ik ook moeten doen/kunnen als ik zat ben),lui die dat soort dingen posten kunnen van mij opzouten.
Normaal gesproken zit ik altijd op een ander forum en daar hoef je dat echt niet te flikken,van die afzeik posts.
En volgens mij ben ik niet de enigste die er zo over denkt (CrashNet:Djeez, 5e topic vanavond en de 3e flamewar)
En ik met een mooi systeem patsen? Valt geloof ik reuze mee,zo vet is m''n box niet,maar ik reageer tenminste niet zoals DuronDude (How amusing .......not) of Urnie (

jongejonge wat een bikkel

misschien zijn ze op
www.foxkids.com wel onder de indruk van je systeem

), dat noem ik pas patsen.
bakboord1 poste:
''Volgens mij is deze zut roze van kleur met een wit stickertje erover en mijn coolermaster houdt mijn proc net zo koel als die flashy superflop die jullie zo roemen. Dus roem of een betere koeler of HOU GEWOON JE BEK DICHT''
Waar gaat dat dan over? Dat is zeker opbouwende kritiek, nou in mijn ogen is dat gewoon praten en tegelijkertijd niks zeggen (zeiken dus).Als je DAT soort posts doet kun je beter je B.. houden.Maar dat zal wel aan mij liggen,of zijn alle hollanders zo bot?
En of ik nou twee dagen of twee jaar geleden heb geregd zou niks uit moeten maken,of is het normaal dat je na verloop van tijd andere mag afzeiken en een grote bek kunt hebben? En wie er het langste zit weet niet altijd alles beter(niet dat ik alles beter weet).
Als afsluiter, dat ik pas twee dagen geleden geregd heb wil niet zeggen dat ik hier nog nooit heb rondgekeken,en zo''n grote mond heb ik ook weer niet,zulke posters verdienen het (wie de bal kaatst kan hem terug verwachten).
Laat ze een voorbeeld aan jouw nemen,op een normale manier je mening uitten.;)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen