Some Picture''s For You All ...
Dit is de server omdat de hd toch Bij Informatique licht, en hij niet hoefde te draaien, Heb ik hem maar een kleurtje gegeven en twee 120MM 220V fans geplaatst, dit is direct ook het gedeelte dat niet af is ... het elektra gedeelte achter de fans heb ik nog niet af, moet nog schakelaartjes in een van de front klepjes modden
, ook moet er nog gaas achter het gat in de front klep komen, ik denk hier aan gaas dat ze ook gebruiken voor Hoordeuren om vliegen buiten te houden 
hier de foto''s, en dan heb ik nog een vraagje... ik wil eigelijk een strip op de bovenkanten van de zij-platen om beschadigen te helpen voorkomen .. iemand daar een idee voor
Achter aanzicht van de Gemodden HQ08

Voor aanzicht van de Gemodden HQ08 (dat gat daaro moet nog afgewerkt worden
)

Zij aanzicht met 120MM Gaatje erin

Verder Wil ik Boris a.k.a Sjimmie bedanken voor het maken/mogen maken van foto''s met zijn DigiCam
, ook wil ik, Alan bedanken voor zijn Rondzaagje
..
Als de Mod totaal af is kunnen jullie de overige foto''s zien
Dit is de server omdat de hd toch Bij Informatique licht, en hij niet hoefde te draaien, Heb ik hem maar een kleurtje gegeven en twee 120MM 220V fans geplaatst, dit is direct ook het gedeelte dat niet af is ... het elektra gedeelte achter de fans heb ik nog niet af, moet nog schakelaartjes in een van de front klepjes modden
hier de foto''s, en dan heb ik nog een vraagje... ik wil eigelijk een strip op de bovenkanten van de zij-platen om beschadigen te helpen voorkomen .. iemand daar een idee voor
Achter aanzicht van de Gemodden HQ08

Voor aanzicht van de Gemodden HQ08 (dat gat daaro moet nog afgewerkt worden

Zij aanzicht met 120MM Gaatje erin

Verder Wil ik Boris a.k.a Sjimmie bedanken voor het maken/mogen maken van foto''s met zijn DigiCam
Als de Mod totaal af is kunnen jullie de overige foto''s zien