Toon posts:

[BC3] CaseMod Server Bijna af :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Some Picture''s For You All ...

Dit is de server omdat de hd toch Bij Informatique licht, en hij niet hoefde te draaien, Heb ik hem maar een kleurtje gegeven en twee 120MM 220V fans geplaatst, dit is direct ook het gedeelte dat niet af is ... het elektra gedeelte achter de fans heb ik nog niet af, moet nog schakelaartjes in een van de front klepjes modden :D, ook moet er nog gaas achter het gat in de front klep komen, ik denk hier aan gaas dat ze ook gebruiken voor Hoordeuren om vliegen buiten te houden >:)

hier de foto''s, en dan heb ik nog een vraagje... ik wil eigelijk een strip op de bovenkanten van de zij-platen om beschadigen te helpen voorkomen .. iemand daar een idee voor :?

Achter aanzicht van de Gemodden HQ08
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto''s/Dscf0001Up.jpg
Voor aanzicht van de Gemodden HQ08 (dat gat daaro moet nog afgewerkt worden :) )
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto''s/Dscf0007Up.jpg
Zij aanzicht met 120MM Gaatje erin :+
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto''s/Dscf0006up.jpg

Verder Wil ik Boris a.k.a Sjimmie bedanken voor het maken/mogen maken van foto''s met zijn DigiCam :D, ook wil ik, Alan bedanken voor zijn Rondzaagje :) ..

Als de Mod totaal af is kunnen jullie de overige foto''s zien 8-)

Verwijderd

Wel geinig....

Specs???

Verwijderd

Nice Shoe`s ;)

Verwijderd

Kewl go on.....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 22:45 schreef nevyn het volgende:
Wel geinig....

Specs???
Server a.k.a GreyBuster

- AMD Duron Proccessor 600@1000Mhz+ (10x100)
- Thermaltake Chrome Orb (modded paste anders niet op de KT7)
- ABit KT7
- 128MB PC133 Cas2-2-2 @133Mhz
- Hercules 3D Prophet II MX
- Cyberdrive 32Speed
- Mitsumi 1,44MB
- Creative Labs SB128PCI 2 Kanaals
- Western Digital 10,2GB, U-ATA66, 2MB, 5400RPM, (Kaduk licht nu bij informatique :( )
- 2x Realtek RTL8139(A) PCI Fast Ethernet Kaart
- AOpen HQ08 Grey (300W, Big Tower)(modded >:) )
- NEC MultiSync XP17 (JC-1743UMA), 17"
- Logitech Internet Keyboard PS/2 en Mouseman Wheel Optical

Chrome Orb zit er pas op en de 2x 220V 120MM ook ik zou de resultaten niet weten op dit moment om dat de server zonder HD staat.

Hier voor zat er een Spire MA324-30 op de duron en daar werd hij op 1Ghz stresst 43 graden mee en idle zo''n 26 :D das al best goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 22:46 schreef schumache het volgende:
Nice Shoe`s ;)
Thnx :) ... Floris van Bommel of course 8-)

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 22:54 schreef SledGeMan het volgende:

[..]

Server a.k.a GreyBuster

- AMD Duron Proccessor 600@1000Mhz+ (10x100)
- Thermaltake Chrome Orb (modded paste anders niet op de KT7)
- ABit KT7
- 128MB PC133 Cas2-2-2 @133Mhz
- Hercules 3D Prophet II MX
- Cyberdrive 32Speed
- Mitsumi 1,44MB
- Creative Labs SB128PCI 2 Kanaals
- Western Digital 10,2GB, U-ATA66, 2MB, 5400RPM, (Kaduk licht nu bij informatique :( )
- 2x Realtek RTL8139(A) PCI Fast Ethernet Kaart
- AOpen HQ08 Grey (300W, Big Tower)(modded >:) )
- NEC MultiSync XP17 (JC-1743UMA), 17"
- Logitech Internet Keyboard PS/2 en Mouseman Wheel Optical

Chrome Orb zit er pas op en de 2x 220V 120MM ook ik zou de resultaten niet weten op dit moment om dat de server zonder HD staat.

Hier voor zat er een Spire MA324-30 op de duron en daar werd hij op 1Ghz stresst 43 graden mee en idle zo''n 26 :D das al best goed :)
Ook wel geinig :P

Weer eens wat anders dan een P100 ;)

Ben gelijk benieuwd naar de workstation(s)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
8-)

je kan als strip het beste z''n ziulver kleurige strip halen, net zoals je ook wel eens op de trap (tapijt) hebt, die kan je kopen bij de gammmmma oid

Audi A8 W12 6.0

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:32
server met geluidskaart en 3d kaart?

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 23:38 schreef nescafe het volgende:
LOL

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 23:38 schreef nescafe het volgende:
Ja wat dacht je van Lan party''s waar hij ... Game''s staat te draaien zonder dat er iemand op speelt maar dat iedereen daar op inlogt .. dus doe nou niet zo stom, dan is ie toch nog steeds een server ! :D ... en das toch leuk om in een Quake leveltje rond te kijken hoe iedereen loopt te knallen met geluid ! .. niet dan :)

Verwijderd

Ik wil me nergens mee bemoeien... Maar zie ik het goed dat je een geluidskaart in PCI slot 5 hebt zitten? Dat is toch meestal een slave/shared PCI slot? Volgens mij houden de meeste PCI soundcards (in elk geval de SB Live!) daar absoluut niet van... :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 23:53 schreef motown het volgende:
Ik wil me nergens mee bemoeien... Maar zie ik het goed dat je een geluidskaart in PCI slot 5 hebt zitten? Dat is toch meestal een slave/shared PCI slot? Volgens mij houden de meeste PCI soundcards (in elk geval de SB Live!) daar absoluut niet van... :?
De Live Houdt er Absolut niet van .. daarom zit er ook een PCI128 in ... :D ...

Hij heeft tot nu toe geen problemen gehad en loopt perfectos ... dus ... :D

Maar weet wat je bedoeld want mijn KT7-Raid Combo met live enzo .. die had daar wel problemen mee maar de server blijkbaar niet :)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Nou Sledge, tof werk gelevert. Maar wanneer komen de pics van de werkplaats online? En dan vooral die beruchte blauwe tegel en klimop >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 mei 2001 00:27 schreef FlamerX het volgende:
Nou Sledge, tof werk gelevert. Maar wanneer komen de pics van de werkplaats online? En dan vooral die beruchte blauwe tegel en klimop >:)
En wat weet jij daarvan ;) .... die blauwe klimop probeer ik nu al te kweken maar het lukt niet :? .. iemand enig idee ??

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Op woensdag 02 mei 2001 00:30 schreef SledGeMan het volgende:

[..]

En wat weet jij daarvan ;) .... die blauwe klimop probeer ik nu al te kweken maar het lukt niet :? .. iemand enig idee ??
Heb telekinetische krachten, maar dat wist je toch al:?

Blauwe klimop: regelmatig geel spuiten en rode verf inplaats van water gebruiken. Dan heb je binnen de kortste keren een blauwe of zwarte klimop >:)

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op maandag 30 april 2001 22:46 schreef schumache het volgende:
Nice Shoe`s ;)
Check z''n bedsprei dan eens!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 mei 2001 00:35 schreef FlamerX het volgende:

[..]

Heb telekinetische krachten, maar dat wist je toch al:?

Blauwe klimop: regelmatig geel spuiten en rode verf inplaats van water gebruiken. Dan heb je binnen de kortste keren een blauwe of zwarte klimop >:)
Kun je me dat vanavond effe voor doen als je me BAyBus komt checken :D
Pagina: 1