[BC3] Coolermaster 1,2Ghz, originele koelprut eraf?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb dus (zwaar tijdelijk) en standaardkoeler op me duron voor alles tot 1,2Ghz, heb de standaard (kauwgumachtige) troep eraf gesloopt (o.a. met mesje en overvloedig heet water ed.) daarna de koelvin weer lichtjes geschuurd om ''m mooi te krijgen, en ipv. die kauwgum vervangen voor '';t restje koelprut dat bij me Superorb zat...

verstandig of was die standaard coolermaster "kauwgum" beter? ''t was vrij hard, en wil absoluut geen stukje af laten brokkellen van me supergoeie core (nah, supergoed...? nèt geen Ghz onder de superorb (ding ging kapoet)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nee die standaard kauwgom is meestal mindergoed dan een losse koelpasta. Dus geeft niet.

Greetz!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Die standaard "kauwgom" is bagger zooi. :(
D''r af schrapen, op poeten met tandpasta. Dan word ie weer lekker glad. En dan arctic silver d''r op. :9