Ik heb een tijd terug een coolermaster besteld ook gehad maar er staat op het doosje dat het een dp5-6h51 is. Maar nu hebben drie mensen die ik ken ook dezelfde cooler maar de mijne is heel anders als die van hun. Dus ik ga op de site van coolermaster kijken welke ik dan wel heb maar ik heb alle coolers afgezocht zelfs de slot1 coolers maar nergens staat mijn coolertje zelfs niet op de coolermaster site dus. Dus nu zit ik te denken heb ik soms een af ander prototype gehad perongeluk de mijne koelt namelijk ook veel beter als een standaard dp5-6h51 cooler mijn idle temp ligt tien graden lager ofzo twee graden boven mijn case temp. ik heb er geen problemen mee dat ik deze koeler gehad heb hoor maar ik vind het alsnog raar. Al had ik een camera ofzo had ik er effe een foto van gemaakt maar heb ik niet .
geen probleem dan toch?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb effe zitten kijken en de fan die er nu opzit trekt 2.8wat en heeft negen soort van halfronde fannetjes zoals je nergens zal zien op coolermaster site en hij is 1.5 centimeter dik en past pecies op het koellichaam dat ook een stukkie groter is als de dp5-6h51 3mm. maar die koeler is niet net iets kleiner zoals de koeler van de dp5-6h51.
ik heb ook een coolermaster (weet niet precies welke) en die heeft ook 9 half ronde fans (ik weet wat je bedoelt) en bij mij koelt ie mijn 700@750 tot 32 graden full load (nou ja, full load, koetje + winamp + IE)
Wanneer heb jij hem gekocht? en kan jij er geen foto van maken. Mischien heb jij dezelfde en ik zou echt effe niemand weten die er snel een foto van kan maken. En zeker niemand met een digitale camera.ik heb ook een coolermaster (weet niet precies welke) en die heeft ook 9 half ronde fans (ik weet wat je bedoelt) en bij mij koelt ie mijn 700@750 tot 32 graden full load (nou ja, full load, koetje + winamp + IE)
Je kent toch wel iemand met een scanner ofzo?
leg hem daar eens onder
moet ook wel lukken.
leg hem daar eens onder
Pagina: 1