Eerder heb ik het topic gestart over een andere case voor de n64, ik had hem bijna in een nes behuizing gestouwd, toen begon mijn pa te flippen
. Ik heb hem teruggezet in zijn originele behuizing, maar nu ga ik die gewoon modden, ik heb het aan/uit lampje al vervangen door een gele (yeah, grote verandering!) en een indicatie lampje op de voeding om te zien of d estekker erin zit.
In mijn controller zit al een gat waar een ledje doorheen gaat, moet alleen ff nieuwe soldeertin halen. Aan de rechterkant zitten audio/video koppelingen, want mijn uhf modulator was kapot.
Ik wil ne een backlight maken in het rooster voor de gamepak, zodat die mooi verlicht word, en ik wil een andere casebadge (bestaan die Ultra64 badges echt??)
Als er iemand goeie ideen heeft, post ze dan!!
Enkele pics:

Laterz
In mijn controller zit al een gat waar een ledje doorheen gaat, moet alleen ff nieuwe soldeertin halen. Aan de rechterkant zitten audio/video koppelingen, want mijn uhf modulator was kapot.
Ik wil ne een backlight maken in het rooster voor de gamepak, zodat die mooi verlicht word, en ik wil een andere casebadge (bestaan die Ultra64 badges echt??)
Als er iemand goeie ideen heeft, post ze dan!!
Enkele pics:

Laterz