Mja.. in me bios looptie dus op 800MHz, maar met Motherbord Monitor staatie op 600.. what''s my Problem ?
en als je het nou s met wcpuid checked
wat zegt die dan?
wat zegt die dan?
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
heb je een 800 eb, die is 133mhz bus= 6x133=800, maar als je hem op 100bus hebt is dat keurig 600, mischien hier een foutje ?..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
wcpuid heeft altijd gelijk!Op maandag 30 april 2001 13:25 schreef Turismo het volgende:
en als je het nou s met wcpuid checked
wat zegt die dan?
P III 600MHz@800MHz
volgens je sign
dus wat is het probleem ??
volgens je sign
dus wat is het probleem ??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
owja, je kunt de multiplier dus niet gebruiken eh! die staat vast, op 6 bij jou zo te zien.
zegt je bios 800 bij het booten, of in de bios setup?
zegt je bios 800 bij het booten, of in de bios setup?
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
laat me raden..
je klokt over via de multiplier?
je klokt over via de multiplier?
Multiplier? mja.. uhh.. in me bios staat dus zegmaar dit: 800MHz(6x133) zoiets.. dus ja, ik denk het wel;)
Dat werkt niet, je moet de FSB opschroeven en niet de multiplier.
Die krengen zijn gelockt.
Die krengen zijn gelockt.
And The Only One
Mja.. ik kan de fsb dus niet vinden.. Ik zal ff rebooten en de Bios type/naam enzo ff opschrijven.. mischien dat iemand dezelfde heeft en dat die hem wel kan vinden.. let''s hope so
Verwijderd
druk eens op delete als je opstart,
dan op enter en dan op + (bij je numerieke toetsenboord) zie je vanzelf "user define"
overclocker maar!
dan op enter en dan op + (bij je numerieke toetsenboord) zie je vanzelf "user define"
overclocker maar!
Zoek naar default of naar 100....... en trap dat de lucht in....
Ehm... als ik hem op manual zet.. das dus User Define.. zet ik hem op 6x133 dan... maaruh.. dan blijft er met booten nog steeds 600EB staan..
ik snap het niet
mja.. tis wel gelukt.. ik kon hem maximaal 675 draaien (
)... mgoed.. toen bootte die niet meer.. dus moest hij weer terug.. naar minder maar dat ging ook niet goed.. het ziet er naar uit dat ik maar een nieuwe moederbordje en een Procje moet kopen.. een AMD duron 1000MHz ofzo... met een Abit mobotje.. dan kan ik tenminste lekker overclocken.. iig.. bedankt voor jullie hulp
Tweakers.net r0x;)
mja ook ff je sig veranderen denk ik
want de 800 heb je dus niet gehaald helaas.
ehh duron 1000?:?duron 900 is de max.
als je echt wil overklokken neem dan
een tbird 1000 met een axia core, als je echt die hard wil overklokken deze kan in bijna alle gevallen op 1300 mhz of verder.
zal zelfs met de aangekondigde prijsverlaging minder worden in prijs:9
want de 800 heb je dus niet gehaald helaas.
ehh duron 1000?:?duron 900 is de max.
als je echt wil overklokken neem dan
een tbird 1000 met een axia core, als je echt die hard wil overklokken deze kan in bijna alle gevallen op 1300 mhz of verder.
zal zelfs met de aangekondigde prijsverlaging minder worden in prijs:9
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Pagina: 1