Ik wil mijn case mooi kleurtje geven en een figuur in maken met dremmel. maar ik heb geen idee wat ik er in zou gaan dremmelen heeft er iemand voorstel???
Verwijderd
Van mijn part dremel je je naam erin. Je moet niet kijken wat anderen leuk vinden, je moet kijken wat jij wilt.
Verwijderd
of je dremelt je hele kast in twee stukken, lekker luchtig.
idd gewoon zelf een leuk pikke zoeken, jij bent ons niet dus jij vindt ook niet (altijd) leuk wat wij leuk vinden.
idd gewoon zelf een leuk pikke zoeken, jij bent ons niet dus jij vindt ook niet (altijd) leuk wat wij leuk vinden.
Ik zeil best wel veel(echt zeilen(met Olympische klasse boot)) het is een 470 en het teken dat in het zeil staat is dit:

Lijkt mij dus wel kewl om dat in mijn kast te zagen

casemodden is je case anpassen aan jouw wensen, hoe dom gek onzinnig of wat dan ook maar is..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Dat 470 is best gemakkelijk te doen, niet veel (geen) ronde koeken e.d. Als ik jou was pakte ik dus de decoupeerzaag, daar kan je naar mijn mening het beste zulk soort werk mee doen.
Deze heb ik zelf gemaakt
[img]"http://www.geesteren.f2s.com/Quake[/img]
Deze heb ik bewerkt en komt in m''n kast
[img]"http://www.geesteren.f2s.com/Quake[/img]
Deze heb ik bewerkt en komt in m''n kast
Hij zegt toch dat die hem bewerkt heeft.Op maandag 30 april 2001 20:07 schreef iFc-Freaky het volgende:
Zo''n mortal kombat case stond ook al op virtualhideout!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat ik wel leuk vind is zo''n atoom tekentje, je weet wel, of zo''n ander hazardous (hoe schrijf je dat
) area teketje, zoals je in Halflife ook wel tegekomt.
En daarachter dan een stukje plexiglas ofzo
) en een groene Neon, of beter een CCFL.
Mischien ga ik dat ooit eens doen..
En daarachter dan een stukje plexiglas ofzo
Mischien ga ik dat ooit eens doen..
Ja en dan ga je lekker die getallen uitzagen, en dan merk je dat het witte gedeelte binnenin de 0 als een baksteen richting aarde valtOp maandag 30 april 2001 12:40 schreef Future_Man het volgende:
Ik zeil best wel veel(echt zeilen(met Olympische klasse boot)) het is een 470 en het teken dat in het zeil staat is dit:
[afbeelding]
Tenzij je dat weer vastmaakt aan de rest van je kast maar dat is dan wer niet zo mooi
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als je ff nadenkt dan weet je dat er plexi-glas ofzo achter komt (lijkt me logisch).
een beetje lijm erop en dat middelste stukje zit vast.
een beetje lijm erop en dat middelste stukje zit vast.
Verwijderd
of je laat het middenstuk van de nul met 1 of 2 kleine streepjes vastzitten aan de kast.
dus je maakt niet een heel rondje zodat het middenstuk eruitvalt
dus je maakt niet een heel rondje zodat het middenstuk eruitvalt
Pagina: 1