Casemodding & Overclocking
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
er zijn denk ik niet veel kasten die dezelfde kleur hebben als je muis.
daarom moet je em dus die kleur gaan spuiten.
gebruik de search want in het overclocking & casemodding forum zijn hier al heel wat topics over geweest (zoek bv. op "spuiten" of op "verven")
ledjes veranderen zijn ook heel wat topics over geweest, dus search op "led" ofzo.
eens rondkijken op www.virtualhideout.net is misschien ook wle leuk, daar staan ook hele leuke guides/howto''s/articles.
daarom moet je em dus die kleur gaan spuiten.
gebruik de search want in het overclocking & casemodding forum zijn hier al heel wat topics over geweest (zoek bv. op "spuiten" of op "verven")
ledjes veranderen zijn ook heel wat topics over geweest, dus search op "led" ofzo.
eens rondkijken op www.virtualhideout.net is misschien ook wle leuk, daar staan ook hele leuke guides/howto''s/articles.
vind ik knap als je dat zelf kanOp maandag 30 april 2001 11:36 schreef webkabouter het volgende:
sorry :-)
word ie al overgeplaats of moet ik dat zelf doen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
dat wordt wel voor je gedaanOp maandag 30 april 2001 11:36 schreef webkabouter het volgende:
sorry :-)
word ie al overgeplaats of moet ik dat zelf doen
Verwijderd
Jordib had dat ook gedaan
moet je maar eens op zijn site kijken. Hij had zijn ledjes ook vervangen, nu is een ruimteschip geworden
...
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Pagina: 1