[BC3] Waterkoeling van Aquacool goed of niet?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waterkoeling van aquacool bij de oc-shop
is dat iets goeds of niet
het gaat niet zo zeer om ver te kunnen overklokken maar voor de geluidsreductie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Prima setje. En al helemaal als je alleen voor geluidsreductie gaat.

Je kan overwegen om er een radiator bij te hangen, maar ik zou het eerst zonder proberen, aangezien je niet extreem ver wilt overclocken. Een eventuele radiator kan je koelen met een 12cm fan, welke je op 7 volt laat lopen. Die hoor je niet.

Probeer dan gelijk ook wat te doen aan je voedingsfan (laat deze ook eens op 7 volt lopen, en hou de temps in de gaten). Dan kan je je compu helemaal niet meer horen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoe kan ik deze dan pecies op 7 volt laten lopen?
is dat zo aan te sluiten ofzo?
nog bedankt voor je reactie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

12 volt = geel+zwart
7 volt = geel+rood
5 volt = rood+zwart

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
lekker duidelijk weer hawk666, NOT!

je hebt een molex stekkertje neem ik aan.

Daar zit een rode en een zwarte draad aan,

op je voedingssnoer (zoeentje,maakt niet uit welke) (die je op je hd aansluit enzo) zelf zitten ook allerlei kleuren rood 2xwart en 1xgeel.

Als je Fan op 12volt loopt zit de rode draad van de molex op de gele draad van de voedingsstekker (zoeentje,maakt niet uit welke) en de zwarte op zwart.

voor 7 volt moet je de rode gewoon op geel laten zitten , maar de zwarte van je FAN moet je op de rode aansluiten van de hdstekker(zoeentje,maakt niet uit welke).

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:34

Wimo.

Shake and Bake!

Uitleg van hawk was toch duidelijk :?

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
Op maandag 30 april 2001 19:27 schreef Black_Adder het volgende:
lekker duidelijk weer hawk666, NOT!

je hebt een molex stekkertje neem ik aan.

Daar zit een rode en een zwarte draad aan,

op je voedingssnoer (zoeentje,maakt niet uit welke) (die je op je hd aansluit enzo) zelf zitten ook allerlei kleuren rood 2xwart en 1xgeel.

Als je Fan op 12volt loopt zit de rode draad van de molex op de gele draad van de voedingsstekker (zoeentje,maakt niet uit welke) en de zwarte op zwart.

voor 7 volt moet je de rode gewoon op geel laten zitten , maar de zwarte van je FAN moet je op de rode aansluiten van de hdstekker(zoeentje,maakt niet uit welke).
Wat is het verschil dan met de uitleg van Hawk?

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 21:53 schreef Wimo. het volgende:
Uitleg van hawk was toch duidelijk :?
hij wil waarschijnlijk een verhaal van 2 kantjes, met plaatjes van alle hoeken en een filmpje erbij waarin te zien is hoe je de draadjes in de de stekker moet krijgen.|:(

Ik dacht dat tweakers wel genoeg verstand van computers hebben om een halve uitleg ook te snappen maar het blijkt maar weer dat deze mensen ook van gebruikersniveau kunnen zijn.:Z

Verwijderd

Is dat setje van koper of van aluminium?
Pagina: 1