met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Ach, help die jongen even. Ik heb zelf iets van plastificerende hoobyverf gebruikt, maar dat is nou niet echt krasvast te noemen. Als ik jou was zou ik even naar de halfords, of uiteraard een andere autozaak gaan, en daar een spuitbusje autolak halen, in een lollig kleurtje uiteraard.
Neem in ieder geval geen hema verf, dan kan je net zo goed je kleine zusje erop los laten met haar vingerverf. Voor de rest : Hier op GoT zwerft ergens een hele goede guide rond om je kast te verven, gebruik dus alsnog de zoekfunctie even.
Neem in ieder geval geen hema verf, dan kan je net zo goed je kleine zusje erop los laten met haar vingerverf. Voor de rest : Hier op GoT zwerft ergens een hele goede guide rond om je kast te verven, gebruik dus alsnog de zoekfunctie even.
Verwijderd
[url=""http://gathering.tweakers.net/forum/find""]Search[/url] staan als het goed is wel een aantal goede topic bij (o.a ook over de voorbehandeling van de te spuiten onderdelen enzo...
Verwijderd
Zout verdomme toch eens op met dat search gelul hier!!!Op zondag 29 april 2001 23:40 schreef Aster-X het volgende:
Hmm.... de search funtctie.. ooit van gehoord ?????
Ja, laten we nooit meer een topic beginnen, en allemaal oude topics gaan lezenOp zondag 29 april 2001 23:40 schreef Aster-X het volgende:
Hmm.... de search funtctie.. ooit van gehoord ?????
lekker saai, of niet dan
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Volledig mee eens, maar toch, er staan staan best wel nuttige dingen tussen!Op maandag 30 april 2001 00:22 schreef Servowire het volgende:
[..]
Ja, laten we nooit meer een topic beginnen, en allemaal oude topics gaan lezen
lekker saai, of niet dan
Maar ik verbaas me er soms over hoe heftig er op sommige vragen gereageerd worden, en mensen direct naar de search gescholden worden...
edit:
typo
typo
Verwijderd
ik ben gestopt met spuiten, en ik heb een kwast gepakt, zag er op het eerste gezicht goed uit, nu nog ff kijken morgen ochtend hoe het er dan uit ziet
ik zelf gebruik altijd motip auto lak en dan naartuurlijk wel een grondlaag + dubbele blankelak laag tegen het krassen dit maakt het wel redelijk duur maar héj je hebt dan wel een prima kast
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Pagina: 1