mja.. uh.. ik zit hier dus met een P III 600MHz, en me Mobo is een een ABIT VA-6 slot 1 udma66 133M... ik wou de boel dus ff omhoog stampen.. lijkt het verstandig om hem naar 800MHz te stampen? of...
Kerel, dat verschilt per proc, en probeer het in kleine stapjes, dan zie je zelf wel waar het ophoudt 
suc6
suc6
And now the most interresting part of deze grot
800 moet makkelijk lukken hoor !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijne begint al onstabiel te worden met 667mhz. Verschilt per processor dus gewoon proberen
Mijn 667 haalde de 850 makkelijk met een FOP38 de 900 ook wel, maar niet echt stabiel meer....
Verwijderd
Kan alleen met Coppermine 600 CPU..., met Katmai 600 kun je het wel vergeten om 800 te halen zonder extreme maatregelen 
Die van mij boot wel met 800 maar crasht na 15 minuten ofzo..., 744 compleet stabiel.
Je moet maar gewoon wat proberen, elke dag een stapje hoger tot je merkt dat ie fouten begint te maken, dan doe je hem weer een stapje terug
Die van mij boot wel met 800 maar crasht na 15 minuten ofzo..., 744 compleet stabiel.
Je moet maar gewoon wat proberen, elke dag een stapje hoger tot je merkt dat ie fouten begint te maken, dan doe je hem weer een stapje terug
Sjah.. ik heb hem nu stabiel op 800MHz Draaien (volgens mijn Bios) maaruh.. volgens Motherbord Monitor... draait hij gewoon op 600MHz, de voltage staat nu op 1,80... wat doe/is (ik) verkeerd?
Pagina: 1