| I've got permission to color outside the lines |
Echt werkelijk geen idee, maar dan doet die dat wel erg raar.
Heb hem nu dmv van een gfd (innovatek 2) op de 950 staan met een 1,85V en 3,40V. Met een cachedevider van 1/3. Bij de 2/5 krijg ik hem niet stabiel.
Owjah die cachedevider geeft nu 316Mhz aan. Terwijl hij op de 95- draait met een cachedevider van 1/3 dan zou die toch 285Mhz moeten zijn????
Heb hem nu dmv van een gfd (innovatek 2) op de 950 staan met een 1,85V en 3,40V. Met een cachedevider van 1/3. Bij de 2/5 krijg ik hem niet stabiel.
Owjah die cachedevider geeft nu 316Mhz aan. Terwijl hij op de 95- draait met een cachedevider van 1/3 dan zou die toch 285Mhz moeten zijn????
Hij lijkt nu weer redelijk stabiel, geeft dezelfde waardes weer aan, maar ik snap het toch niet helemaal. K heb al een hele tijd geprobeerd te klokken, maar de oude voeding een Silent 300Watt, kon het denk ik niet trekken, en met die Enermax 350 Watt is die wel stabiel tot nu toe. Maar ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen wil ik hem stabiel krijgen op de 950?? misschien iemand met een classicje die het wel voorelkaar gekregen heeft.
heb hem nu op de 1.9V draaien en verder geen probs meer, de koeling zit wel goed, hij word nu rond de 30C en dat in full proces en dat voor een athlon classic, is niet echt veel. 
Toch bedankt voor de reply Helpdesk.
BTW heb al aardig research gedaan hor voor het overklokken maar vond het wel erg vreemd dat die telkens andere waarden gaf. Dus vandaar de vraag.
Toch bedankt voor de reply Helpdesk.
BTW heb al aardig research gedaan hor voor het overklokken maar vond het wel erg vreemd dat die telkens andere waarden gaf. Dus vandaar de vraag.
Pagina: 1