[BC3] HQ08 Case fan.

Pagina: 1
Acties:

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb op dit moment 1 van mijn 2 PC''s open liggen, want ik zie soms dat er hier op tweakers staat dat een HQ08 case fan rustig is, hier in ieder geval niet...

ALs het goed is zit er een thermische sensor in, die schijnen standaard te hard te draaien, iemand hierover wat meer info ???

Alvast bedankt.

Freelance tweaker

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01
De fan in de HQ/X08 is temperatuur gevoelig -> dus hoe hoger de temperatuur hoe harder de fan gaat draaien, bij het opstarten bv. voel je bijna geen airflow, als je comp. langer aanstaat gaat de fan ook geleidelijk harder draaien, en natuurlijk dus ook meer geluid produceren, maar mijn fan hoor je amper, dus ik vind het echt wel een stille kast

mzzls

• D-Devil
En waar zit die sensor... ??
Dan kan ik hem namelijk weer dichtmaken zometeen... :( Want mijn athlon heeft nog een volle buffer }:O

Freelance tweaker

• D-Devil
Ik heb zojuist nog eens in de search gekeken.... maar helaas, kan iemand me aub helpen, want mijn voeding ligt nog steeds open en bloot.

Freelance tweaker

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01
Meestal zit ie in de airflow van de ventilator, het ziet eruit als een ledje, zo''n rond ding op 2 pootjes,
ik heb hem zelf nooit zien zitten im m''n voeding.

btw sorry voor de late reply

• D-Devil
No prob, anyway thx.... aangezien ik nu dan toch maar alles in 1x doe staat ie NOG steeds open, in de tijd dat ik geen replies krijg blijf ik mijn cables rounden want ik weiger het om daar 30,- voor uit te geven.

Met klitteband is trouwens wel fijn moet ik zeggen...

Freelance tweaker

Verwijderd

Mijn HX-08 voeding blaast al meteen kei hard als ik ''m aanzet hoor.

Verwijderd

Als jullie nou ietsje beter opletten, want er staat al een draadje over een Aopen voeding die een tering herrie maakt : [topic=169810]

Als je dan eff doorleest dan zie je ook de oplossing !!!
Pagina: 1