[BC3] waar vind ik koffers ?

Pagina: 1
Acties:

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016
Ik ben stevig van plan een koffermodje te maken en nu zoek ik een goeie koffer.

Bij Conrad hebben ze een mooie Piloten koffer maar ik wil graag wat meer keus hebben. (FL 64,95... poepoe)

Graag eentje met veel ruimte (niet alleen voor PC mar ook voor extra hardware! >:)) en als het even kan een die helemaal open kan.

En als iemand nog interresante links heeft hoor ik het ook graag. Er zijn er al veel langs geweest maar van koffermods krijg ik nooit genoeg! ;)

mzzl Ernie

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 11:52 schreef mpegernie het volgende:
Bij Conrad hebben ze een mooie Piloten koffer maar ik wil graag wat meer keus hebben. (FL 64,95... poepoe)
ik weet niet hoe groot die is maar 65,- valt toch nog best wel mee?

een beetje goeie miditower kost toch al gauw 120,-
een bigtower 230,- (mijn inwin)

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016
Op zondag 29 april 2001 12:05 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

ik weet niet hoe groot die is maar 65,- valt toch nog best wel mee?

een beetje goeie miditower kost toch al gauw 120,-
een bigtower 230,- (mijn inwin)
ja weet ik ook wel, m''n eigen Big tower was ook +/- 200 ;). Daar gaat het eigenlijk ook niet om, maar wat meer keus zou wel leuk zijn.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Bij de Gamma hebben ze universele aluminium koffers, kosten +- 35,- zijn eigenlijk bedoeld voor gereedschap ed. zijn ideale koffertjes, maaja, veel hadware kun je er niet in kwijt, flop, cdrom en 1 of 2 hd''s ,dus geen 8 disk raid systemen etc ;)

suc7