Ik heb hier een papst 220/230 volt fan liggen, type 4650 N zwaar metalen ding...blaast echt super....is er iets met dit ding te beginnen in m''n kast (inwin q500)of issie te magnetisch etc???
ik heb een 4850 op 220v.
je kan em in de zijkant van je kast schroeven, ik heb dat geprobeerd (kast open en dat ding vlakbij) en ik merkte niks van magnetisme ofzo.
je zou em ook leuk bovenin kunnen hangen, zodat ie de lucht keihard je kast in blaast.
btw. zorg dat er een finger-guard op dat ding zit, want je wel je poten echt niet tussen de metalen bladen hebben zitten.
je kan em in de zijkant van je kast schroeven, ik heb dat geprobeerd (kast open en dat ding vlakbij) en ik merkte niks van magnetisme ofzo.
je zou em ook leuk bovenin kunnen hangen, zodat ie de lucht keihard je kast in blaast.
btw. zorg dat er een finger-guard op dat ding zit, want je wel je poten echt niet tussen de metalen bladen hebben zitten.
Verwijderd
ik heb 7 van die gevallen..
ik vindt ze zelf te lomp voor in mijn kast.. teveel wind en teveel trillingen..
jaren zo''n ding in mijn kast gehad. geen problemen mee gehad ofzo.
heb nu 4 panaflows die geen herrie maken en totaal 300cfm leveren... das geen kattepis
alleen gebruik ik er nu pas 2..
ik vindt ze zelf te lomp voor in mijn kast.. teveel wind en teveel trillingen..
jaren zo''n ding in mijn kast gehad. geen problemen mee gehad ofzo.
heb nu 4 panaflows die geen herrie maken en totaal 300cfm leveren... das geen kattepis
Dan eens proberen....eerst wat fingerguards scoren want ik denk dat het me m''n vingers kost als ik daar in kom, zijkant kast lijkt me een leuke optie...ook omdat ie dan op m''n zalman gaat blazen die ik besteld heb.
verders nog iemand ervaring met zulke grote/sterke fans?
verders nog iemand ervaring met zulke grote/sterke fans?
Verwijderd
''k heb ook een lompe 230V pabst in m''n kast hangen, scheelt echt lomp veel voor de temperatuur. Het enige nadeel wat ik er van ondervind is dat ie best veel herrie maakt.. ''k ben dus ook aan het kijken hoe ik ''m langzamer kan laten draaien...
een 220V (wisselspanning) met een potmeter regelenOp zondag 29 april 2001 12:38 schreef marble het volgende:
antwoord: rheostat.
ga ff naar de plaatselijke electronica boer en vraag ff om advies.
yup, dat doe je met je dimmer en je kamerlicht toch ook ?Op zondag 29 april 2001 13:06 schreef Accident het volgende:
[..]
een 220V (wisselspanning) met een potmeter regelen
kwestie van een potmeter, EN wat stuurelectronica...
op Conrad hebben ze die pakketjes trouwens ook...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1