Ik heb nu sinds een paar dagen een ABIT KT7A-RAID met een AMD Athlon Thunderbird 1,33Ghz. Aangezien ik me waterkoeling nog niet heb heb ik maar ''n goedkoop luchtkoelertje gehaald, een Spire MA324-20B3, 26.50.
Aangezien m''n proc nu wel de 60 haalt ben ik maar effe wat gaan bedenken... Spire heeft een behoorlijk koelblok, en wordt redelijk warm... Hmm... Kutfan, wat maken we er van? Dit is het resultaat:
Fan 1, deze blaast lekkere koele lucht.

Hier zie je ''n stuk van de constructie + Fan 2.

Hier zie je Fan 1, Fan 2, en daarboven bij de power Fan 3...

Ik heb gewoon Karton & wat Fans gebruikt... Niet moeilijk gedaan, wat wel mooi is, m''n proc wordt nu met
maar 51 graden... Toch wel weer 9 graden minder.
De fan van de power zuigt behoorlijk wat (AOpen 300watt), die zuigt eigenlijk alles weg... En alles wat ie niet weg zuigt gaat er van onderen weer uit (gewoon gat gemaakt...)
Aangezien m''n proc nu wel de 60 haalt ben ik maar effe wat gaan bedenken... Spire heeft een behoorlijk koelblok, en wordt redelijk warm... Hmm... Kutfan, wat maken we er van? Dit is het resultaat:
Fan 1, deze blaast lekkere koele lucht.

Hier zie je ''n stuk van de constructie + Fan 2.

Hier zie je Fan 1, Fan 2, en daarboven bij de power Fan 3...

Ik heb gewoon Karton & wat Fans gebruikt... Niet moeilijk gedaan, wat wel mooi is, m''n proc wordt nu met
De fan van de power zuigt behoorlijk wat (AOpen 300watt), die zuigt eigenlijk alles weg... En alles wat ie niet weg zuigt gaat er van onderen weer uit (gewoon gat gemaakt...)
Intentionally left blank.