Dus als je Arctic Silver Thermal Adhesive toch nog nodig hebt is dit een mooie aanbieding.
hier nog 2pic''s.

Hierdoor is mijn gf1 ddr aardig harder gaan lopen. Vooral het geheugen is een aanrader om dan te klokken.
ff foto''s erbij gezet, moet toch is leren die camera stil te houden.
| I've got permission to color outside the lines |
Mijn orbjes
GuillemotOp zaterdag 28 april 2001 22:13 schreef Genotix het volgende:
Ik heb die Arctic Silver Thermal Adhesive + 8 heatsinkies gekocht. Je kan namelijk Arctic Silver Thermal Adhesive nog wel een paar keer gebruiken. Dus je koopt nu die heatsinkies voor 1,50 per stuk ipv 6 piek.
Dus als je Arctic Silver Thermal Adhesive toch nog nodig hebt is dit een mooie aanbieding.
hier nog een pic toen ik bezig was met het erop plakken.
[afbeelding]
Heb er nu 8 heatsinkies opzitten en een nieuwe koeler. Hierdoor is mijn gf1 ddr aardig harder gaan lopen. Vooral het geheugen is een aanrader om dan te klokken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
www.ocshop.nl of www.conrad.com voor de heatsinkies.
verdomde typo''s
Zag er uit als een CreativeOp zaterdag 28 april 2001 22:42 schreef Genotix het volgende:
Is een Hercules 3DProphet ddr-dvi. Heb wat tegen asus op het gebied van videokaarten. (niet bedoeld als flame, ga er dus ook niet op in)
www.ocshop.nl of www.conrad.com voor de heatsinkies.
verdomde typo''s
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maaruh... asus...slechte ervaringen ermee? (jah ik weet het, ik ga er op in, niet om te flamen, maar gewoon nieuwschierig
kheb datzelfde nu ook met aopen mobo''s en cdrom spelers
maar asus bevalt me nu wel goed, kheb een v3400TNT/tvin-out, v3800TNT2 Ultra Deluxe gehad en nu dus een v7700 Geforce2 GTS. Kwil gewoon zoveel mogelijk van asus hebben.
maakt geen donder uit, www.ocshop.nl doet het ook. En dat streepie is weer meer tikken, en mensen zoals ik willen zow min mogelijk tikkenOp zaterdag 28 april 2001 22:46 schreef iefje het volgende:
tis WWW.OC-SHOP.NL
die verdomde typo''s de hele tijd, dit kost me ook maar weer meer tik werk
Maarjah bij de eerst volgende videokaart (duurt nog wel een tijdje denk ik) ga ik gewoon eerst de recenties doorlezen, en welke het beste uit de test komt zou dan mijn nieuwe kaart worden. Dus als de Asus dat zou zijn, dan zou dat me nieuwe kaart worden.
(beetje tegenstrijdig verhaal is het nu geworden)
Ik lees trouwens in de reviews van de Blue Orb dat ''ie maar een paar graadjes extra coolt tov normale cooling (niet meer dan 5C). Klopt dit? Want dat zou ik niet echt een vooruitgang vinden...
Mijn enige probleem is dus waar ik een Blue Orb vandaan haal, OC-Shop heeft ze namelijk momenteel niet meer. Weet iemand waar ik een Blue Orb kan kopen in omgeving Tilburg? Anders moet ik ergens anders weer onder rembours gaan bestellen...
<edit> Zou een GlobalWin FA420 misschien iets zijn ipv een Blue Orb? Die GlobalWin zou ik namelijk gewoon hier in Tilburg kunnen halen... </edit>