[BC3] achterruitverwarmingspul...

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
Ik heb net ff op de search zitten zoeken naar alternatieve manieren om mijn duron te unlocken (potloodje hield nog geen week vol)

ik ben toen de volgende mogelijkheden tegengekomen:

Bison electro: Veel te duur!

Conducting silver: Goedkoop, maar ik heb geen flauw idee over de nadelen van dit spulletje behalve dat het niet te verwijderen is ofzo

achterruitverwarmingspul: hier heb ik niet veel over kunnen vinden aangezien ik niet weet hoe het noemt, maar het is naart schijnt wel te verwijderen

zou er imand voor mij wat bijkomende informatie over de laatste 2 kunnen geven? (prijs, hoe aanbrengen, verwijderbaar, moeilijkheidsgraad, waar te kopen, ...)

thx

Verwijderd

Achter ruit spul = Bison Electro.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Op zaterdag 28 april 2001 15:59 schreef Tweaky het volgende:
Achter ruit spul = Bison Electro.
Dit klopt volgens mij niet helemaal.
Bij de autospeciaalzaak kun je wel een achterruitverwarmingsreparatiesetje (:D) kopen voor weinig geld. Daar moet het wel goed mee lukken en is dacht ik ook niet zo duur.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Klopt wel ;)

Bison Electro is prijzig, maar als je het doet moet je het goed doen.

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 16:02 schreef Phreak het volgende:
Dit klopt volgens mij niet helemaal.
Bij de autospeciaalzaak kun je wel een achterruitverwarmingsreparatiesetje (:D) kopen voor weinig geld. Daar moet het wel goed mee lukken en is dacht ik ook niet zo duur.
K vraagde bij de Halfords om achterruit zooi, k kreeg Bison Electro.

Maar het werkt super.

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

tippie:

Een alternatief voor achterruitverwarmingspul kun je kopen in de betere modelbouw/modelspoor zaak. Daar verkopen ze ook diverse vloeibare geleiders. Vaak in kleinere hoeveelheden met hele handige opbreng-spulletjes.

Verwijderd

Dat spul heb k hier dus ook. :(
Die troep die wil niet harden op m''n cpu.

Verwijderd

zeg mastakilla,
ik heb nog zo''n potje "achterruitverwarmings-repairkit" liggen. wel gebruikt natuurlijk. als je in de buurt van Tilburg leeft kan je het wel komen halen.

• Mastakilla
Op zaterdag 28 april 2001 19:36 schreef eppo1313 het volgende:
zeg mastakilla,
ik heb nog zo''n potje "achterruitverwarmings-repairkit" liggen. wel gebruikt natuurlijk. als je in de buurt van Tilburg leeft kan je het wel komen halen.
Tilburg is net iets te ver van hier,
maar als je soms in roosendaal komt, daar kan ik nog wel ff naar toe gaan (ik woon in essen in belgie)

als er nog iemand anders in die buurt zijn potje wil delen, mag je het altijd laten weten... 8-)
Op zaterdag 28 april 2001 19:32 schreef Tweaky het volgende:
Dat spul heb k hier dus ook. :(
Die troep die wil niet harden op m''n cpu.
zou je iets specifieker kunnen zijn over welk spul je het hebt...
dan weet ik toch al wat ik zeker niet moet kopen... ;)

en hoe breng je al die dingen nu aan op de CPU? (ik veronderstel dat ze er geen CPU brug verbindingaanbrengstukje bijleveren... :) )

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ben ik nou gek of klopt''t gewoon dat je met ''n stukkie plakband over de podloodstreepjes er veel langer plezier gan heb?

zonder plakband waren ze na 2 weken aan vernieuwing toe... nu met plakbandje eroverheen draait ie al ''n maand ofzo?

Duron 600@864 (tijdelijk)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mastakilla
nu weet ik nog steeds niet echt veel meer

zouden jullie aub nog wat specifieker kunnen zijn

(trouwens dat van die plakband ga ik al niet meer proberen (het potlood heeft voor mij afgedaan))

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
je hebt ook een soort plakbandjes met "draadjes" erop die de L1 bruggen verbinden.
verkopen ze bij plycon.com dacht ik.

ikzelf ga gewoon voor het potlood, met evt, een plakbanje (nog niet gedaan, binnekort wel, vakantie!)

Verwijderd

''k heb toch al 3 procs gemod met een potlood, en ze draaien allemaal nog als een zonnetje hoor! Gewoon goed inkleuren.

Bison Elektro is best lastig spul om aan te brengen...

• Mastakilla
Op dinsdag 01 mei 2001 16:22 schreef DaBit het volgende:
''k heb toch al 3 procs gemod met een potlood, en ze draaien allemaal nog als een zonnetje hoor! Gewoon goed inkleuren.

ik heb een topic gemaakt een tijd terug, speciaal om te weten te komen welk potlood nu het beste was!

dit potlood ben ik gaan kopen

en na een week was het uitgewerkt!

(ik ben potloden dan ook bui en wil iets anders)

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Op dinsdag 01 mei 2001 16:22 schreef DaBit het volgende:

Onzin met een naald is het net zo makkelijk
(of moeilijk) aan te brengen als potloodstreepjes (''k heb beide geprobeerd)
Bison blijft in elk geval zitten

I'm partial to your abracadabra

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

botoo

💀 too old to die young

met een beetje knip en plakwerk is Bison ook eenvoudig aan te brengen :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/TBplakstrips.jpg
Post-it plakstrips

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 21:36 schreef Bluezy het volgende:
Onzin met een naald is het net zo makkelijk
(of moeilijk) aan te brengen als potloodstreepjes (''k heb beide geprobeerd)
Bison blijft in elk geval zitten
Idd. Bison blijft bij mij nu al bijna 4maanden perfect. Potlood moest k 2keer in de week. :(
Op zaterdag 28 april 2001 22:35 schreef Mastakilla het volgende:
zou je iets specifieker kunnen zijn over welk spul je het hebt...
dan weet ik toch al wat ik zeker niet moet kopen... ;)
Blauw potje. Lettertjes kan k niet meer lezen. Gewoon in de hobby zaak gekocht. Werkt perfect op m''n model vliegtuigje. Maar m''n duron lust ''t niet. :P

Verwijderd

Slim gedaan met die plakstrips. Als mijn potloodstreepjes er nog ooit mee ophouden dan doe ik het ook op deze manier (''k heb nog Bison Elektro liggen)

• Mastakilla
Op zaterdag 28 april 2001 17:21 schreef Tweaky het volgende:

[..]

K vraagde bij de Halfords om achterruit zooi, k kreeg Bison Electro.

Maar het werkt super.
en zijn al die achterruit zooi spullen dan zo duur als bison electro?

en als ze een stuk goedkoper zijn, zijn ze dan even goed voor dit doel?

(want bison electro koste d8 ik toch wel 35gld ofzo en dat vind ik toch wat veel voor gewoon ff te unlocken...)

• Mastakilla
weet niemand dit?

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Is het niet een ideetje om heel fijn wat S39 (soldeerzuur) over de L1 brugjes aan te brengen en vervolgens met een fijne soldeerbout de contactjes te verbinden ? ... tis een fijn klusje maar als het geklaard is dan heb je een goede oplossing.. Dat spul wat in achterruiten zit is nogal dik volgens mij.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Voor de 100e(?) keer...
Waarom geen potlood.
Ik ken mensen die al 1 jaar doen met potloodstreepie.

• Mastakilla
Op zaterdag 05 mei 2001 01:28 schreef FreeRider het volgende:
Is het niet een ideetje om heel fijn wat S39 (soldeerzuur) over de L1 brugjes aan te brengen en vervolgens met een fijne soldeerbout de contactjes te verbinden ? ... tis een fijn klusje maar als het geklaard is dan heb je een goede oplossing.. Dat spul wat in achterruiten zit is nogal dik volgens mij.
Te dik?
Dus eigelijk is het toch helemaal niet geschikt...

en euh...
dat solderen gaat mij denk ik iets te ver, ik heb er namelijk bijna geen ervaring mee en heb er ook geen materiaal voor
Op zaterdag 05 mei 2001 01:31 schreef Sn@ke het volgende:
Voor de 100e(?) keer...
Waarom geen potlood.
Ik ken mensen die al 1 jaar doen met potloodstreepie.
Ik zou vanaf nu liefst iets erop hebben waarvan je zeker kan zijn dat het voor altijd goed erop blijft...
ik had ''zogezegd'' een goed potlood gekocht, maar die was toch al binnen de week uitgewerkt!
ik vind het risico gewoon te groot om iedere week die cooler eraf te moeten halen

Dus bison electro is eigelijk, na het lezen van al deze replys, de enige manier om het permanent te doen zonder solderen enzo?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 01 mei 2001 23:12 schreef botoo het volgende:
met een beetje knip en plakwerk is Bison ook eenvoudig aan te brengen :)
[afbeelding]
Post-it plakstrips
goed idee man! maandag doe ik dat! da''s beter als potlood + plakband!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

3M electro lijm ?

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

ik heb dus ook van die achterruitverwarmingspul (geleend van iemand van de ANWB) aangebracht, en het werkt als een zonnetje....

heb m`n duron nu ongeveer een jaar en ik heb het nog geen een keer opnieuw hoeven aanbrengen ofzo

met potlood lukte het voor geen ene meter (en ik heb nog wel een vrij vaste hand)

Verwijderd

Mastakilla,... ik heb nogwel zo''n potje Bison Electro staan.. Als je in de buurt bvan Amsterdam woont, kom effe langs,.. gaan we samen verfen !!!
Pagina: 1