Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
dat snap ikOp zaterdag 28 april 2001 12:41 schreef TimMer het volgende:
Het was ook niet bepaald als serieuze casemod...
Hmmm... Leuke case mod, dat wel... Wel een zeer modieuze... En fancy!
Wel leuk op lans
Wel leuk op lans
Intentionally left blank.
vet 
maar ik zou het niet bij me eigen kast doen...... (tenzij ik ergens een ouwe over heb en een keer toevallig een shotgun en een kettingzaag in mn schuur vindt
)
maar ik zou het niet bij me eigen kast doen...... (tenzij ik ergens een ouwe over heb en een keer toevallig een shotgun en een kettingzaag in mn schuur vindt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jaar geleden al gezien
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik vind die gaten die hij met die bijl heeft gemaakt eigenlijk wel superstrak! Alleen dat gedoe met die shotgun is gewoon lame... om het nog maar niet te hebben over die opgeplakte fan...
Wacht maar tot je mijn casemod gaat zien.
Ik zeg er verder nog niks over, ik wil de allereerste zijn met zo''n case
Foto''s komen te zijner tijd wel op GoT.
oooh...spannend
oooh...spannend
Niet?
[Specs]
ga je je eigen case bouwen of ''n gekochte modden? da''s ''t enige wat ik wil wetenOp zaterdag 28 april 2001 15:11 schreef SiGNe het volgende:
Wacht maar tot je mijn casemod gaat zien.
oooh...spannend
ikke heb''nu.... zegmaar vrij educatief een gekochte mod staan... nog nie klaar... nog ff op wat fannetjes wachten en BLAZEN maar...
ík moest er wel wat beton onderingieten... jezus wat ''n airflow
Pagina: 1