met papier mache kun je alles maken!!
Met een 566 kun je meestal wel tot de 850 komen, en dat is dan weer een mooie fsb van 100.
Als je een 633 neemt, dan krijg je die minder waarschijnlijk op een mooie fsb, want ik weet niet of 950 je gaat lukken.
Een 300A kun je natuurlijk ook leuk ovverclocken, alleen zie ik daar het nut niet meer van in.
Als je een 633 neemt, dan krijg je die minder waarschijnlijk op een mooie fsb, want ik weet niet of 950 je gaat lukken.
Een 300A kun je natuurlijk ook leuk ovverclocken, alleen zie ik daar het nut niet meer van in.
Verwijderd
Ik heb sinds kort een celeron 633 (boxed versie). Loopt met standaard intel cooler en 1,9 V perfect op 950 MHz. Ik denk dat je zeker 90% kans hebt dat een boxed (die zijn beter) celeron 633 op 950 MHz loopt zonder al te ingewikkelde cooling. Als je de database op overclockers.com bekijkt kun je dat ook zien. Bijna iedereen haalt minstens 950 MHz. Maar ja, het blijft natuurlijk altijd een gok.Op zaterdag 28 april 2001 10:29 schreef White Feather het volgende:
Ik heb een celly 533 gehad en die gaat niet over 600
als het een 533a was dan zal het wel tot 800 kunnen gaan..Dus een Celly A moet het zijn,ma ja mijn gigabyte mobo was ook geen overclocker mobo...
als het een 533a was dan zal het wel tot 800 kunnen gaan..Dus een Celly A moet het zijn,ma ja mijn gigabyte mobo was ook geen overclocker mobo...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de 2e handse celly''s zijn meestal de cpu''s die slecht te oc-en zijn....daarom doen ze die ook weg.....Op zaterdag 28 april 2001 10:24 schreef Servowire het volgende:
Nou wil ik voor mijn 2e systeem een 2e hands celeron van iemand overkopen.
Welke is het "best" te OC''en?
Celly 300a
Celly 566
Celly 633
Als die 633 maar tot de 650 gaat b.v is er nix aan.
Ik zit nu echt ZO enorm te twijvel tussen Durontje of een Celly 
Heb al een PIII, maar moet er een game bak bij hebben.
Celly <> Duron.....
In prijs scheeld het haast nix
Heb al een PIII, maar moet er een game bak bij hebben.
Celly <> Duron.....
In prijs scheeld het haast nix
met papier mache kun je alles maken!!
Zou 633 gaan - als je op overclockers.com kijkt zie je ook dat die gemiddeld (en relatief enzo) harder overklokken dan de 566, ergo is de kans groter dat je de 100 mhz FSB haalt. Aan de andere kant, die goed overklokbare 566''s gaan wel errug hard richting de 1 ghz..
Pagina: 1