Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Erg veel opties heb je niet... Naast het gebruik van een neonbuis van groter vermogen blijft er niet veel over dan het aanbrengen van spiegelend materiaal, vrees ik...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
CCFL roelt de pan uit!!!Op Saturday 28 April 2001 00:21 schreef corecrusher het volgende:
een neon of ccfl ??
een ccfl geeft echt vet veel licht
en kost haast niks
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
het is een neon, dit was het eerste dat ik probeerde, dus ik heb voor de zekerheid (en vooral ook om te oefenen) maar een kit gehaald
morgen toch maar ff op zoek naar een pvc pijpje oid; even opendremelen
en wat alufolie aan de binnenkant ... (ik hoop dat het gaat werken)
morgen toch maar ff op zoek naar een pvc pijpje oid; even opendremelen
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Alufolie aan de binnenkant van je kast? (rond je raam dus), dan reflecteert het licht weer terug de kast in.
Weet niet of het werkt hoor..
Weet niet of het werkt hoor..
Verwijderd
Wat goed werkt is een plaatje verchroomd blik. Daar heb ik al meerdere reflectoren mee gemaakt.
Verwijderd
heb van die spiegelblokjes van discobollen erin gekleefd en dat werkt best wel goed
[topic=134514]
[topic=134514]
Waar haal je dat, want dat zoek ik dus ook.Op zaterdag 28 april 2001 01:34 schreef DaBit het volgende:
Wat goed werkt is een plaatje verchroomd blik. Daar heb ik al meerdere reflectoren mee gemaakt.
Een beetje TL armatuur heeft dat er standaard inzitten, of heb je een oud tl armatuur "gemod"?
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Verwijderd
Nee, ik had destijds een kwart vierkante meter van dat spul gekregen van de leraar handwerken op de middelbare school. Ik zou ff kunnen kijken of ik er nog wat van heb. ''k doe er toch niks meer mee.
Als je wilt, graag!!!Op zaterdag 28 april 2001 12:23 schreef DaBit het volgende:
Nee, ik had destijds een kwart vierkante meter van dat spul gekregen van de leraar handwerken op de middelbare school. Ik zou ff kunnen kijken of ik er nog wat van heb. ''k doe er toch niks meer mee.
Kan ik me ccfl een beetje knappies ophangen en laten schijnen door me case
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Pagina: 1