[BC3] PSX in PC desktop case ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
So I''ve got a psx, and because I not playing much on it, I thought, lets put the thing away..., But that was stupid, because everytime I wanted to play I had to reconnect al the cables etc...
So a few hours ago I came on the idea of modding a PC desktop case for my psx. So I can store my psx more neat...like a part of my stereo or something like that. Because I think that grey box is rather more disturbing me then I play on it... Know what I mean ?
So I think...the only main problem will be the cdrom...
If got some old cdrom drives lying around here...opened one...But hell...it isn''t all that easy...
Anyone got good suggestions and Ideas around this kinda mod ?
Thx in advance....If it succeeds I will show some pic''s :-)

(engels omdat ik eerst deze thread op VH gestart had en e beeke te lui was :-))

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

gewoon proberen, en desnoods aanpassen....

• BC3 Victim
Mijn psx werd na verloop van tijd te warm, 10000 serie :(
Dus heb ik een ventilator gepakt en op netadapter aangesloten >:) die gericht op de gaten aan de zijkant.

Nu denk ik er ook al een tijd over om mijn psx in een kast te douwen, ik heb er ook al een, een IBM kast van een 286, plaxiglas helemaal doorzichtig alleen ik weet niet waar te beginnen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Yeps...
eigenlijk het enige probleem is de cdrom...
De rest is niks aan he...
Heb gister mijn psx en cdromdrive es opengedaan... Maar da ziet er op ''t eerste zicht nog nie zo simpel uit hoor...
Gewoon het systeem al om de cdromdrive open te laten gaan, ik zou het originele systeem der mooi kunne laten inzitten...maar...dan denk ik da ik probs ga hebben om de lens en motortje van psx aan te sluiten...

• BC3 Victim
Ik heb een keertje gehad dat me psx ''t niet meer deed omdat de lens niet goed stond. Dat schijnt dus paralel met de cd te moeten staan, niet makkelijk. ''T is maar dat je ''t weet..