en valt dat te coolen?
ik heb wel een p1 op m''n heatsink gedaan
(dat was toch de core he?)
naja
ik heb de core wel hoger kunnen zetten nu
van 200 naar 220
ik haal nu met 3dmark ongeveer 900 punten meer dan wanneer ie op standaartwaarde staat
Gr:):)tZZ
Maar als je 500+ post''s hebt, dan neem ik aan dat je wel weet hoe die er uit zien
eppie
Check je boekje die bij je kaart zit.
Geheugen chips zijn langwerpig en ong. 1cm breed en 3cm lang.... daar heb je dan een stuk of 8 van....
Kan haast niet missen.
Whatever.
zat er niet bij (DUH) ander vraag ik het nietOp vrijdag 27 april 2001 22:45 schreef dennisdotcom het volgende:
ehh...... manual??
er zat nix bij
dit is de oem versie
ik kreeg alleen deze kaart met een cd

die witte lijntjes.
groeten
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
met heatsinkjes, te koop bij de betere pc winkel.Op vrijdag 27 april 2001 22:52 schreef frenkpie het volgende:
[..]
ah thnx kzie ze zitten
maar is dat te coolen?? (zonder geboor)
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
briljant..Op vrijdag 27 april 2001 22:53 schreef gamertothemax het volgende:
[afbeelding]
die witte lijntjes.
groeten
arctic silver adhesive, beter vind ik niet.Op vrijdag 27 april 2001 22:55 schreef Stealth2000 het volgende:
kun je daar geen heatsinks op lijmen met geleidende lijm ?
is wel redelijk duur, maar is de beste.
sow da''s lekker duidelijk !! THNXOp vrijdag 27 april 2001 22:53 schreef gamertothemax het volgende:
[afbeelding]
die witte lijntjes.
groeten
| I've got permission to color outside the lines |
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zoek dan op internet naar manual! Neem aan dat je de fabrikant weet...Op vrijdag 27 april 2001 22:49 schreef frenkpie het volgende:
[..]
zat er niet bij (DUH) ander vraag ik het niet
er zat nix bij
dit is de oem versie
ik kreeg alleen deze kaart met een cd
Mooi slotje!Op vrijdag 27 april 2001 23:02 schreef Exirion het volgende:
[afbeelding]
Hehe.. ThanksOp vrijdag 27 april 2001 23:07 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Mooi slotje!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb er namelijk een stel en ze zijn om te
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
ja waarom zou ik het opzoeken als er hier mensen zat zijn die mij willen (?) helpenOp vrijdag 27 april 2001 23:07 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Zoek dan op internet naar manual! Neem aan dat je de fabrikant weet...
Argh... Precies de mentaliteit waar iedereen zich steeds meer aan begint te ergerenOp vrijdag 27 april 2001 23:21 schreef frenkpie het volgende:
[..]
ja waarom zou ik het opzoeken als er hier mensen zat zijn die mij willen (?) helpen
nou slotje dan he ?Op vrijdag 27 april 2001 23:22 schreef Exirion het volgende:
[..]
Argh... Precies de mentaliteit waar iedereen zich steeds meer aan begint te ergeren
Laat iemand anders maar weer alles opzoeken voor je.
Op vrijdag 27 april 2001 23:21 schreef frenkpie het volgende:
[..]
ja waarom zou ik het opzoeken als er hier mensen zat zijn die mij willen (?) helpen
GEBRUIK NOU GVD DE F*&(^%G SEARCH: http://gathering.tweakers.net/forum/find
Ben nog wat vergeten
Nog een waarschuwing voor frenkpie wegens het niet willen gebruiken van search.
Pff, kom op. Waar zit het geheugen, ow.... Asjblieft.....
Verwijderd
die heb ik ook, maar als ik ga resetten met een bekertje er in, gaat het mis..:(Op vrijdag 27 april 2001 23:35 schreef Genotix het volgende:
Ooowjah heb jij ook zo''n bekerhouder in je pc zitten. Erg handig.
:?Waarom zit ie dan nog niet op slot???Op vrijdag 27 april 2001 23:33 schreef Genotix het volgende:
Bulldog is op dreef!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Word nu wel een beetje een onzin hiero.Op vrijdag 27 april 2001 23:37 schreef Demoniac het volgende:
[..]
:?Waarom zit ie dan nog niet op slot???