[BC3] Wat met heatsinks te doen

Pagina: 1
Acties:

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Nog tips?? Ik heb namelijk een stuk of 8 heatsinks over, een paar voor P3 en een paar voor AMD.
Mijn vraag is of jullie nog ideeen hebben wat ik ermee kan doen. (het liefst iets creatiefs).
Alvast thanx :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
ik wil er wel een paar kopen...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Bouw er een huisje van.

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
stook ze eens roodgloeiend...
of erm... zet ze op elke chip die je hebt op je mobo,(dus wel eerst verzagen)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

MMMM Naar mij toe sturen :P

Verwijderd

Stuur maar mailtje wat je er voor moet hebben. :)

/me kan die altijd gebruiken. :9

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

''k Heb nog niet zo lang geleden een bericht op tweakers gezien (maar ''k vind het niet terug :() waar men de toevoerlucht van naar de cpukoeler langs een extra PEP66 stuurde. Daarbij werd die PEP66 weer gekoeld met een peltier en zo''n groot alpha slot 1 ding. ''t Zag er wel koel/stoer uit, en het werkte nog goed ook.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 22:09 schreef WiD het volgende:
''k Heb nog niet zo lang geleden een bericht op tweakers gezien (maar ''k vind het niet terug :() waar men de toevoerlucht van naar de cpukoeler langs een extra PEP66 stuurde. Daarbij werd die PEP66 weer gekoeld met een peltier en zo''n groot alpha slot 1 ding. ''t Zag er wel koel/stoer uit, en het werkte nog goed ook.
Hmmmm, niet gezien.. Klinkt leuk. :9

Verwijderd

verder sparen en allemaal tegen je plafond aanplakken en hopen dat ze nie naar beneden komen?? :)

P.S.: dit is me 200e POST!!!!! FEEEEEEESSSSTT!!! >:)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Op vrijdag 27 april 2001 23:19 schreef Belegen_Kaas het volgende:
verder sparen en allemaal tegen je plafond aanplakken en hopen dat ze nie naar beneden komen?? :)

P.S.: dit is me 200e POST!!!!! FEEEEEEESSSSTT!!! >:)
waar kan je dat zien ?

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 27 april 2001 23:22 schreef gamertothemax het volgende:

[..]

waar kan je dat zien ?
Door je profile te openen (dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/profile.gif)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

thanks, nog nooit gedaan.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Monteer ze op de buitenkant van je kast, om de wand van je kast te koelen. Misschien er nog wat kleine peltiers ertussen en een grote 50cm ventilator op de zijkant laten blazen. :9~ ;) ;) Zo krijg je de binnenkant van het systeem ook koel!

Oh ja, en koelribben aan de binnenkant vergroot oppervlak, meer koelte!

Verwijderd

stick ''em up ya ass?
Pagina: 1