De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verschilt per proc, ik gok zo''n 950-1050. En waar baseer ik dit op, op eerder genoemde resultaten. Kijk ook ff in de search er is net een topic over geweest.
Suc6 met OC''en
Suc6 met OC''en
And now the most interresting part of deze grot
Damn ik ben in een goede bui.
Kijk maar ff hier voor je vraag en laat eens wat van je horen want ik ga niet iets voor de kats zijn gleuf zitten opzoeken
Tada:
gathering.tweakers.net/showtopic.php/106950
Kijk maar ff hier voor je vraag en laat eens wat van je horen want ik ga niet iets voor de kats zijn gleuf zitten opzoeken
Tada:
gathering.tweakers.net/showtopic.php/106950
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Jongens dit is zijn eerste post eff rustig.
Jah, ik zou wel als sugegstie meegeven eerst eff de serach knop gebruiken ( boven aan ).
Ik weet helaas heel weinig van een Duron af dus veel heb je niet aan me, ik dach ik neem het eff voor je op :)!
En ik heb dit draadje eff voor je hooggehouden
.
Suc6 !
Jah, ik zou wel als sugegstie meegeven eerst eff de serach knop gebruiken ( boven aan ).
Ik weet helaas heel weinig van een Duron af dus veel heb je niet aan me, ik dach ik neem het eff voor je op :)!
En ik heb dit draadje eff voor je hooggehouden
Suc6 !
Heb ik ook nog een domme vraag. Wat betekent UTFS, Use the fucking Search? Pff, zie het vaak staan. LoLOp vrijdag 27 april 2001 22:07 schreef Tweaky het volgende:
UTFS.
Pagina: 1