Toon posts:

[BC3] vragen over de NoiseControl Silverado

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ziet er geinig uit

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48
FF wat vragen over de NoiseControl Silverado koeler:

Afbeeldingslocatie: http://www.aconto.de/info/silverado/pic500/slv_total_01.jpg

1-Zijn er nog andere winkels (bij voorkeur in NL) die deze koeler verkopen?
Volgens de pricewatch namelijk alleen A Conto Systemhaus GmbH en Comex Sales Agency...

2-Past deze koeler zonder problemen op alle moederborden? (kwa grote enzo) In elk geval op de Asus A7M266?

3-In heb gehoord dat het zilver aan de onderkant een beetje indeukt om de core heen, maar het is hoogstwaarschijnlijk nog wel nodig om koelpasta te gebruiken he? (ik had Arctic Silver II koelpasta in gedachten :))

4-Hoe bevalt ie? :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Alleen comex in NL

Past voor zover ik weet op alle moederborden....

Het is een vlakke zilverschijf aan de onderkant. deze komt gewoon op je core. Koelpasta is hiertussen gewoon nodig. Word er ook bij geleverd. Geen AS, maar wel goede kwaliteit koelpasta

In de test is ie onverslaanbaar. Bij mij valt ie beetje tegen. Heb ook 5 dagen geleden een andere koeler besteld...
Maar dat is omdat ik wil OC''en, als je hem wilt vanwege de stilte dan is ie :Z , dat zit echt wel ok. Maar mijn case is full stressed na een uur 32 graden, mijn cpu 53-55

Geen inspiratie

• Overspeed
Op vrijdag 27 april 2001 21:39 schreef martijn12345 het volgende:
Alleen comex in NL

Past voor zover ik weet op alle moederborden....

Het is een vlakke zilverschijf aan de onderkant. deze komt gewoon op je core. Koelpasta is hiertussen gewoon nodig. Word er ook bij geleverd. Geen AS, maar wel goede kwaliteit koelpasta

In de test is ie onverslaanbaar. Bij mij valt ie beetje tegen. Heb ook 5 dagen geleden een andere koeler besteld...
Maar dat is omdat ik wil OC''en, als je hem wilt vanwege de stilte dan is ie :Z , dat zit echt wel ok. Maar mijn case is full stressed na een uur 32 graden, mijn cpu 53-55
ah, tnx voor je reply!
Maar hij doet ''t bij jou dus niet zo goed als bij deze test @ Tom''s Hardware Guide...

Hij komt namelijk wel op een TB 1333 MHz...

Nog meer reacties?

btw. Welke koeler heb je dan nu besteld?

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Overspeed
Er zijn toch nog wel meer tweakers die een NoiseControl Silverado hebben?

Want hij kost namelijk wel FL 165,- excl. verzendkosten, dus dan wil ik wel ff weten of ik geen miskoop doe...

Verwijderd

ik heb hem op eem 1,33ghz en een a7v133.
kijk hier maar even om te zien hoe hij het doet onder stress....
http://213.10.66.7/

Verwijderd

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
je moet um enkel kopen als je een stille pc wil hebben anders niet .....

als je bv al het papst of delta in je kast hebt zitten dan heeft het weinig zin :)

Audi A8 W12 6.0

• Overspeed
Op zondag 29 april 2001 13:28 schreef bwe het volgende:
of op 10*133
http://213.10.66.7/1333/
46° C dat is wel netjes... :)
Met welk prog krijg je al deze gegevens zo mooi bij elkaar?
Op zondag 29 april 2001 13:32 schreef delyver het volgende:
je moet um enkel kopen als je een stille pc wil hebben anders niet .....

als je bv al het papst of delta in je kast hebt zitten dan heeft het weinig zin :)
Nope, heb nog geen koeler, alles moet nog besteld worden... :) Maar deze koeler is volgens de tests heel stil, en koelt ook nog wel aardig... :)

Enuh, stil = goed *D, kan ik tenmiste :z

Verwijderd

Silverado koelt het beste van de luchtkoelers punt uit. Ja die Swiftech 462 is er ook maar een concorde hoort op het vliegveld thuis, of in een horel, hehehe.
1200@1518@31°C idle/45°C stressed

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Op zondag 29 april 2001 16:36 schreef Overspeed het volgende:

[..]

46° C dat is wel netjes... :)
Met welk prog krijg je al deze gegevens zo mooi bij elkaar?
[..]
Met mbm5 sorry, weet de URL niet, gebruik de search ff, ik ben te lui :)

• Overspeed
Op zondag 29 april 2001 16:52 schreef Urnie het volgende:
Met mbm5
OK, die weet ik wel te vinden. tnx.

edit: hiero: http://mbm.livewiredev.com

• Overspeed
Op zondag 29 april 2001 16:41 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
1200@1518@31°C idle/45°C stressed
Da''s wel netjes :)

Ik denk dat ik em morgen maar ff bij Comex bestel... :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb nu de thermoengine met delta fan besteld. Beste luchtkoeler op de swiftech na.
Ik kan hem (nog) niet vergelijken met de Silverado. maar dat komt wel. Het kan zijn dat mijn temperaturen zo hoog zijn omdat mijn case gewoon heel warm is... 30-33 graden. Ik heb er nog niet echt veel aan gedaan. maar ik heb nu 1 80mm intake, en 2 80mm outtake. Maar het werkt nog niet echt optimaal.
Ik hou mijn Silverado wel nog even. Mocht die andere niet beter koelen hou ik mijn Silverado en weet ik dus dat ik aan mijn kast moet werken.... Ik heb gewoon geen zin in zo kast vol blowholes,suckholes en andere gaten waar koeler uitsteken, maar er lijkt geen andere mogelijkheid te zijn.

Geen inspiratie

• Overspeed
Nu zag ik alleen net op de site:
Abmessungen Länge 80 mm
Breite 56 mm
Höhe gesamt 113 mm Nicht geeignet für unseren XXL Tower
Höhe ohne Lüfter 36 mm
Masse 410 g
Uhm, hij past toch wel in mijn In-Win Q500 bigtower hoop ik?

• Overspeed
Pfff, gauw ff gezocht naar een pic, en het ziet er wel uit dat ie gaat passen... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwareinfo.net/images/reviews/000060-10.jpg

Waarschijnlijk wordt morgen de Silverado bezorgd. Nu alleen nog de rest van het syteem... :)

Pagina: 1