Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
| I've got permission to color outside the lines |
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
tis geen QuadroOp vrijdag 27 april 2001 19:23 schreef kRiTz_C het volgende:
kewl "creatief met je quadro"
dit is een kap voor een mac van school die we niet meer gebruiken. de mac die erin zit is een 7100. :):) die is ook sneller...
I see dead pixels...
Verwijderd
Je had beter wat boven je processor kunnen maken en dan een orbje ofzo erop, met een paar tie-wraps moet je vast een end komen!
das nou de grap die proc zit helemaal ingebouwd door een rack waarop de hdd en floppy drive inzit.Op vrijdag 27 april 2001 19:31 schreef mbitnl het volgende:
Mooi gedaan! Alleen dat raampje...er is niks te zien! Alleen een ouwe at-voeding( of hoe dat daar heet)!
Je had beter wat boven je processor kunnen maken en dan een orbje ofzo erop, met een paar tie-wraps moet je vast een end komen!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Iig mooi
ik spuit wel maar niet me kast :P:P.Op vrijdag 27 april 2001 20:15 schreef iFc-Freaky het volgende:
ReseTTim mooi gedaanGeschilderd ofniet? Jij spoot toch niet? (Nee niet doordenken ffs).
Iig mooi
neej ik had nog blauwe verf over van me vorige casemod dus vandaar. btw ik rol me kasten dan krijg je een mooi egaal vlak, spuiten was bij me vorige casemod die inmiddels dit blauw is geworden zwaar mislukt.
ik heb deze week les gehad in het installen van Mac OS? ik heb 9,1 gedaan en jhet configuren. ik gebruik hem dus wel degelijk. ik gebruik hem voor thuis gebruik en voor leerstof/klooi voor schoolOp vrijdag 27 april 2001 19:57 schreef Solosmots het volgende:
Doe je ook nog wat met die bak?
Verders best mooi.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
CS wat minder maar goed
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ten eerste is het Quadra! (ja ook fout van mij.)Op vrijdag 27 april 2001 19:28 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
tis geen Quadro
dit is een kap voor een mac van school die we niet meer gebruiken. de mac die erin zit is een 7100. :):) die is ook sneller...
Maar ik zie t nu t is een 7100.
Ik zal binnenkort es wat plaatjes maken over mijn idiote mac combi (een 5500 )
Verwijderd
het ging inderdaad gisteren niet zoo geweldigOp zaterdag 28 april 2001 11:30 schreef Rappie het volgende:
modden lukt jou wel,
CS wat minder maar goed