En daar waren ze alle oude zooi aan het weggooien.
Dus HDD van 80mb en 340mb.
Allemaal leuk en aardig.
Maar opeens zag ik een grote voeding liggen.
Draaide ik hem om zat er een hele leuke fan in.
Een Papst 12cm fan. Waarvan de buitenkant van metaal is.
Ding is echt loei zwaar.
Voor de eerste keer dat ik er eentje zag.
Dus ik schroevendraaier halen en eruit gesloopt.
Maar er staat op:
8V en 16V
Kan die gewoon op 12Volt lopen??
Er lagen trouwens nog 1 80mm fan in en 1 40mm fan.
Die 80 ziet er ook bruut uit. Zitten 7 bladen in.
Zat ook nog een 12cm fingerguard bij.
| I've got permission to color outside the lines |
een fan is het engelse woord voor een ventilator... het is dus niet de afkorting voor fantilators...
Geen idee wat zo''n 12cm Papst kost, maar ik schat ergens rond de Fl 40,-.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
De boodschap kwam toch over???Op vrijdag 27 april 2001 18:53 schreef E-Vix het volgende:
No offense, maar het is ventilators, niet fantilators.
een fan is het engelse woord voor een ventilator... het is dus niet de afkorting voor fantilators...
hier kun je de verschillende types bekijken:
www.papst.de
zoek dan naar de dc fans.kun je in pdf format alle types bekijken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op vrijdag 27 april 2001 19:05 schreef toermalijn het volgende:
Die papst koelers zijn dus echt wel duurder dan die 40 piek.ligt eraan wel type je hebt!
hier kun je de verschillende types bekijken:
www.papst.de
zoek dan naar de dc fans.kun je in pdf format alle types bekijken.
Ik kan dat pdf bestandje niet openen.Op vrijdag 27 april 2001 18:50 schreef jordyb het volgende:
Het is de:
4112GXL
Waarmee kan dat??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
120mm wel teverstaan
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Zat er toevallig ook reepjes EDO geheugen bij, ik ben naarstig op zoek naar meer edo voor me servertjeOp vrijdag 27 april 2001 18:48 schreef jordyb het volgende:
Ik was vandaag weer op mijn stage en het was nationale opruimdag. En ik zat op de Operatie en Beheer afdeling (ICT).
En daar waren ze alle oude zooi aan het weggooien.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.