Toon posts:

[BC3] mooie gforcekoeling :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een leuke gforcekoeling in elkaar gezet, kost je een middag werk en 25 piek maar dan heb je ook wat. Dr zit arctic-silver tussen, te danken aan IFC Freaky. Mn buurjongen(answer_man) wil et nu ook gaan doen >:)

de pics(200kb per stuk, sorry jonges, komt door tv-kaartsoftware)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/pics/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/pics/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/pics/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/pics/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/pics/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/pics/6.jpg

zoals je ziet is de cooler er gemakkelijk vanaf te halen doordat k moertjes en schroefjes gebruikt heb ipv parkers. Dit scheelt me enorm veel werk :)
laat me maar weten wat je er van vind, nogmaals excuus voor de grote bestanden!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zo''n ding is toch focking zwaar voor een videokaart! Maar verder wel heel cool! (lett. en fig.) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:09 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Zo''n ding is toch focking zwaar voor een videokaart! Maar verder wel heel cool! (lett. en fig.) :)
dr zit een touwtje tegenaan gespannen door de kast heen om de druk toch iets op te vangen. En op de MSI mobo zit nog een extra klem rond me AGP slot die hem wel tegenhoud, hij zal dr niet uitdonderen >:)

Verwijderd

ut ziet er wel stoer uit ja... maar was het niet zo dat je mem eerder de bottleneck was dan je core :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:12 schreef Leon_suurmond het volgende:
ut ziet er wel stoer uit ja... maar was het niet zo dat je mem eerder de bottleneck was dan je core :?
niet zeuren, ben jij nu een echte tweaker :) ik haal eruit wat erin zit :9~

Verwijderd

ja idd.... de mem dan?

en de snelheids winst?

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
heej sandertje, morgen eff 10 meter lopen en mij eff helpen he! (ook de orginele fan van me v7700 er nog bijzetten :9~)

verder wel kewl, in het echt ziet er vreder uit ;) 3 pci-slots weg :+

• Tony_Montana
  • Laatst online: 19-05 17:08
Mooi gedaan*D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:14 schreef masterwill het volgende:
ja idd.... de mem dan?

en de snelheids winst?
230. k zoek nog naar een manier om mn voltage op mn asus V7100 te verhogen, dan komt tie dik hoger dan de 230! >:)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 14:43

E-Vix

Nu met sneeuw!

Tsja.... Zie er leuk uit, maar echt het nut zie ik er niet van in... Hoeveel PCI sloten ben je nu extra kwijt? Stuk of 3?
Dan heb ik liever die paar extra fps er niet bij als dat betekent dat ik mijn netwerk kaart, of geluidskaart e.d. er uit moet slopen...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Aikon
  • Niet online
Zet dat blokje 5 cm naar rechts en koel je mem ermee. Dan merk je tenminste nog performance verschil.

Verwijderd

En nu kun je de 3 pci-sloten onder je agp slot niet meer gebruiken omdat de koeling in de weg zit....:? of zie ik dat verkeerd ?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ik vind me eigen Geforce MX2 -> Quadro2 MXR er toch wel stoerder uitzien hoor, maar dit is ook niet mis, alleen beetje overdreven.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:15 schreef E-Vix het volgende:
Tsja.... Zie er leuk uit, maar echt het nut zie ik er niet van in... Hoeveel PCI sloten ben je nu extra kwijt? Stuk of 3?
Dan heb ik liever die paar extra fps er niet bij als dat betekent dat ik mijn netwerk kaart, of geluidskaart e.d. er uit moet slopen...
k heb 6 sloten en er hangen nu een sblive, realtek 8132 en een Miro PCTV pro in. meer doek er niet in ivm warmteontwikkeling in de kast en snelheid van de pc. btw kan mn geheugen nu hoger draaien dan met een hele zut erin!

Verwijderd

LOL extreem lomp neo.

...damn..kijk je wel ff uit dat je gayforce niet onder een war doormiddenbreekt ofzow? >:) >:)

Greez

Voodoo :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:20 schreef G3R10 het volgende:
LOL extreem lomp neo.

...damn..kijk je wel ff uit dat je gayforce niet onder een war doormiddenbreekt ofzow? >:) >:)

Greez

Voodoo :)
jezus lui niet te negatief en doormidden breken, so what, tijd voor een gforce2gts dan maar >:)

maar hij breekt niet, hij is al 3x met de auto verplaatst over flink hobbelige weggetjes en zo, draait nog steeds >:) lekkerrrrr

Verwijderd

Ghehe :)

Wel kool verder hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:23 schreef G3R10 het volgende:
Ghehe :)

Wel kool verder hoor :)
kom er net achter dat dit een clanlid van me is >:) lekker dan :D

ik pak je wel bij t volgende potje cs mwuahahhaha :)

Verwijderd

Wat voor merk kaart is dat???

• answer_man
Op vrijdag 27 april 2001 17:27 schreef Tweaky het volgende:
een asus v7100

Verwijderd

Topicstarter
Asus V7100/T

btw rond de maten van de gforcechip heb ik wat plakband gedaan om geleiding met andere weerstandjes en zo te voorkomen, voor de zekerheid

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je wel de temp waarden gemeten voor en na deze mod. Soms is het wel handig om te weten of je werk ook zinvol is..... :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Da''s een Asus GeForce MX.

oeps te laat :o

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:29 schreef boenie het volgende:
Heb je wel de temp waarden gemeten voor en na deze mod. Soms is het wel handig om te weten of je werk ook zinvol is..... :)
kan niet met deze kaart, maar t is zinvol geweest, 230mhz haal je meestal niet, maar zoals gezegd moek het voltage opschroeven wil ik nog hoger kunnen halen, anders krijg k beeldbouwfouten

Verwijderd

nu ik goed kijk zie ik dat ik die kaart ook heb :D

hmm zal ''s kijken wat ik kan doen ;)

Verwijderd

Die kaart lijkt anders sprekend op m''n Videal MX. :?:?

• answer_man
Op vrijdag 27 april 2001 17:34 schreef Tweaky het volgende:
Die kaart lijkt anders sprekend op m''n Videal MX. :?:?
allebij een MX toch? ;)

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 17:36 schreef answer_man het volgende:
allebij een MX toch? ;)
Ja, maar k denk dat als we die 2 kaarten naast elkaar leggen. K de mijne niet meer ken.

K snap nog niet dat dat een Asus is. :?

Verwijderd

Topicstarter
t gaat me ook niet alleen om de snelheid, t ziet er gewoon kewl uit! ik had nog een koeler liggen dus waarom niet, je moet jezelf toch bezig houde? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 17:44 schreef Tweaky het volgende:

[..]

Ja, maar k denk dat als we die 2 kaarten naast elkaar leggen. K de mijne niet meer ken.
k ga trouwens dat passieve blokkie uit elkaar zagen en op mn memory plakken, misschien dak dan boven de 210Mhz uit komt...............
K snap nog niet dat dat een Asus is. :?
ik heb de versie met tv-out, misschien een nieuwere release, maar 1 ding is zeker: hij loopt heerlijk en de koeling is nu ook goed voor elkaar. OP het standaard passieve koelblokkie leg jij je handen niet meer als ie op 175 mhz loopt. Nu wordt tie niet eens lauw meer(als de koeler aanstaat).

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op vrijdag 27 april 2001 17:30 schreef neographikal het volgende:

[..]

kan niet met deze kaart, maar t is zinvol geweest, 230mhz haal je meestal niet,
Die van mij hercules MX-je (OEM) haalt 230 met alleen de originele heatsink, zonder fan erop. Wel vertekeningen in 3dmark, maar loopt niet vast. In windoos kan ie gewoon op 250 mhz als ik wil...
Maar ja, aangezien het niet de bottleneck is, en ik de zooi liever niet sloop... 200 mhz.

Geen inspiratie

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:00
goh.... en ik dacht dat ik al zwaare overkill op m''n GF2MX had gepleurd... :)
Afbeeldingslocatie: http://www.cantera.net/ramon/PIC00013.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://www.cantera.net/ramon/PIC00014.jpg

Persoonlijk vinnik em wat mooier en vooral netter afgewerkt dan de koeling van de topicstarter. :)

PS: Note de Terratec Xfire 1024...die roeleerd :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Tjah en toch blijf ik erbij dat je kaart vet krom is ::)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:33

botoo

💀 too old to die young

Serieus staaltje ''home-improvement'' neographikal, en ik vond mezelf al een beetje overkillend...

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/custom%20Blorb1.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
ze zien dr allbei wel kewl uit, alleen die van mij heb ik er met veel moeite opgekregen: hele middag boren en beitelen.

Op verzoek van sommigen een workshop hoe ik dit heb gedaan:
1. koop een coolermaster of andere lekker grote koeler :D
2. Meet de 2 55mm gaten uit en teken ze meer dan exact af op het blok. Pas vervolgens het blok op de kaart(los ff) om te kijken of er geen condensatoren of dergelijke dingen in de weg zitten.
3. sla met een priem eerst ff op de plek waar de gaten komen en boor RECHT naar beneden(liefst met een kolomboor, ik heb een makita gebruikt met een erg vaste hand) en zorg dat je midden in een vin uitkomt(!) boor hem goed ver door(!)
4. pak een priem en nog een makita en begin staal aan de zijkant weg te boren en te "beitelen" totdat er een smalle moer (die uiteraard op de schroef past) in past en recht (!) boven het gat zit. doe dit uiteraard 2x
5. meet de maten van de gforce uit en plak al het staal wat overblijft met dun plakband af.
6. koelpasta ertussen en de schroeven rustig slag voor slag erop draaien. Draai elke keer eerst de ene schroef en dan de andere schroef aan, anders komt tie er scheef op en trekt tie je kaart krom(deed tie eerst bij mij ook)
7. sluit kabel van de fan aan en oc''en maar!

have fun with it!

Verwijderd

Mijne is ook met TVout. :)

Verwijderd

opzich wel COOL ja...maar je schiet er denk ik nog niet eens 1 !!!! FPS mee op!? Of heb ik het mis?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 21:34 schreef n0va^ het volgende:
opzich wel COOL ja...maar je schiet er denk ik nog niet eens 1 !!!! FPS mee op!? Of heb ik het mis?
ik heb de performance nog niet exact gemeten maar k ben er iets van 8% op vooruit gegaan, en 2: Het is gewoon leuk om te doen en het ziet kewl uit, je krijgt in ieder geval aand8 op lanparties >:)

• Ramon
Op vrijdag 27 april 2001 21:28 schreef neographikal het volgende:
ze zien dr allbei wel kewl uit, alleen die van mij heb ik er met veel moeite opgekregen: hele middag boren en beitelen.

2. Meet de 2 55mm gaten uit en teken ze meer dan exact af op het blok. Pas vervolgens het blok op de kaart(los ff) om te kijken of er geen condensatoren of dergelijke dingen in de weg zitten.
3. sla met een priem eerst ff op de plek waar de gaten komen en boor RECHT naar beneden(liefst met een kolomboor, ik heb een makita gebruikt met een erg vaste hand) en zorg dat je midden in een vin uitkomt(!) boor hem goed ver door(!)
4. pak een priem en nog een makita en begin staal aan de zijkant weg te boren en te "beitelen" totdat er een smalle moer (die uiteraard op de schroef past) in past en recht (!) boven het gat zit. doe dit uiteraard 2x
5. meet de maten van de gforce uit en plak al het staal wat overblijft met dun plakband af.
6. koelpasta ertussen en de schroeven rustig slag voor slag erop draaien. Draai elke keer eerst de ene schroef en dan de andere schroef aan, anders komt tie er scheef op en trekt tie je kaart krom(deed tie eerst bij mij ook)

have fun with it!
Sjees wat een gedoe. :7
Ga naar de winkel en koop een socket7 koeler voor 25,- en wat tweecomponentenlijm. En klaar is kees :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 21:38 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Sjees wat een gedoe. :7
Ga naar de winkel en koop een socket7 koeler voor 25,- en wat tweecomponentenlijm. En klaar is kees :)
die krijg jij er dus nooit van je leven meer af met het behoud van de garantie. Als de mijne boem zegt plaats ik de standaard koeler erop en ik loop naar mijn leverancier :)

• Ramon
nee dat is zo... :)

maar wie wil er nou een GF2MX? :)

Mijne gaat zo snel mogelijk de deur uit als ik me Kyro heb.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 21:41 schreef Tampie2000 het volgende:
nee dat is zo... :)

maar wie wil er nou een GF2MX? :)

Mijne gaat zo snel mogelijk de deur uit als ik me Kyro heb.... :)
niet iedereen heeft evenveel geld om zn systeem elke 3 maanden te upgraden hae? ik ben tenslotte ook maar een student...

maar jonges, dit is gewoon voor de lol gedaan en dak me gforce er mee omhoog krijg is alleen maar leuk. Ik had nix te doen en dan moet je toch wat hae? >:)

Verwijderd

Topicstarter
verzoek van Gr33n Lizard, citaat: dat past toch nooit man!

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/pics/7.jpg

dus wel!

Verwijderd

ja totaal 8 % ja..
maar ALLEEN het overclocken van je GPU..en niet je mem..hoeveel scheelt dat?

• Frenkpie
  • Laatst online: 17-05 08:28

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 27 april 2001 21:28 schreef neographikal het volgende:

have fun with it!
ey thnx

ik heb zelf nu een P1 cooler op m''n heatsink gezet
vind ik zelf wel voldoende.... :)
ben ik geen pcislots kwijt

ik zet em ook ff op 230 en testen maar.....:)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:48
zeg maar DAG tegen de rest van je PCI sloten :P

Have a wheelie good weekend!

• Ramon
Op vrijdag 27 april 2001 22:04 schreef n0va^ het volgende:
ja totaal 8 % ja..
maar ALLEEN het overclocken van je GPU..en niet je mem..hoeveel scheelt dat?
denk errug weinug.... :)

• BC3 Victim
geez... wanneer koelen we onze GPU beter als onze Duron? >:)

ikke zelf ben blij dat ik zo''n coolertje op me duron heb zitte... (tijdelijk, dat wel) jullie gooien ''m op je Geforce...

maffe mensen die tweakers :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• James_Watt
  • Laatst online: 30-04 08:08
Ziet er mooi uit... en heb je hem al getest?:P

Hmm ik kan natuurlijk ook de 2e pagina eerst lezen...|:(

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Topicstarter
Wat kunnen mij die pci sloten verreken????? zoals gezegd gebruik ik ze toch niet!. Jonges, het ziet er gewoon kewl uit, prestaties zijn leuk maar k moet wel wat te doen hebben hae? >:)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:45

Epsilon

au
ik heb er geen meer over als ik zo''n koeler er op zet

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

heeft dit echt zin of lijkt het aleen stoer ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 mei 2001 17:33 schreef funkflex het volgende:
heeft dit echt zin of lijkt het aleen stoer ?
t is en blijft stoer en als ik een manier vind om het voltage op te krikken heeft het zekers zin, dan komt tie wel over de 250-270mhz heen.

• bloasfist
  • Laatst online: 20:25

bloasfist

Slot-A Crew

lijkt me verstandiger om toch echt eerst die ramchipies te koelen. Dat is de bottleneck vooral.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• BC3 Victim

Verwijderd

Topicstarter
Maxi, you are a livesaver!!!!! ik heb me hier dus kapot naar gezocht!

morgen proberen, direct ik laat weten hoe hoog ik kom!

thx m8

Verwijderd

Neo dat zou ik alleen maar doen als je kan solderen :7. En dat kan jij niet :P Kom ff icq :)

• Demo
  • Laatst online: 19-05 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op donderdag 03 mei 2001 21:43 schreef maxi het volgende:
voltage mod.
http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html
Ik heb da gedaan bij mijn V770, maar ik krijg em niet hoger ge klokt:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 mei 2001 18:48 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Ik heb da gedaan bij mijn V770, maar ik krijg em niet hoger ge klokt:(
balen................hitteprob of wat anders?

• Demo
  • Laatst online: 19-05 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 04 mei 2001 18:50 schreef neographikal het volgende:

[..]

balen................hitteprob of wat anders?
Kweenie, keb sinds ik het gedaan heb eigenlijk geen kans (lees: geschikte monitor) gehad om te testen...:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Kheb er een Blorb opzitten, en die koelt minstens even effectief, ik haal de 220, maar ik heb nog geen artic silver, dus misschien dat de 225 er in zit? Ik weet het niet!

Ik heb wel eens mij kaarts core op 250 gezet. toen maar snel gestopt, want uik had het idee dat het wel eens fout zou kunnen gaan :D (en toen had ik nog niet eens actieve koeling)!

• BC3 Victim
Heb nu een chrome orb op mijn Asus v7700 deluxe, koelt stukke beter, maar de voltagemod van deze site http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html kan niet bij de deluxe want de layout is anders, heeft iemand een oplossing hiervoor gevonden?

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 21:42 schreef neographikal het volgende:

[..]

niet iedereen heeft evenveel geld om zn systeem elke 3 maanden te upgraden hae? ik ben tenslotte ook maar een student...
Wauw een student van 16 die gymnasium doet!

• BC3 Victim
de v7100 staat ook niet op hé op die voltage mod!! neo heb je het al kunnen doen? en wat is je resultaat?
als iemand de voltage mod weet voor de v8200 deluxe post het dan ook eens even dank u. dat is dus de geforce3 }:O

• kokkel
  • Laatst online: 23:28
Hee Neo als ik je tag zie staat je core nu op 230 en je memory op 200

Dit is vetlaag voor zo''n vidiokaart met zo''n koeler.

want mijne draait op core max. 235 mem max. 230 en dit is waar hij ook nog stabiel op loopt.
En het is een Hercules prophet 2mx (de eerste)

Hercules Prophet ruled

Gr kokkel

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Waar is je videokaart ? :p

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• BC3 Victim
Mijn chrome orb op mijn V7700
Afbeeldingslocatie: http://home-1.worldonline.nl/~zoli/img-MGP/Image001.jpgAfbeeldingslocatie: http://home-1.worldonline.nl/~zoli/img-MGP/Image002.jpgAfbeeldingslocatie: http://home-1.worldonline.nl/~zoli/img-MGP/Image003.jpgAfbeeldingslocatie: http://home-1.worldonline.nl/~zoli/img-MGP/Image005.jpgAfbeeldingslocatie: http://home-1.worldonline.nl/~zoli/img-MGP/Image006.jpg
Een beetje belabberde kwaliteit maar dat komt door mijn webcam :(

Verwijderd

ziet er gelikt uit :P
ik heb hier nog 2 Agilent ArctiCool liggggen
passen die er ook op?

• BC3 Victim
Heb op mijn werk de koeler gemod, alleen de condensator aan de andere kant solderen was een hele klus want de printplaat is multilayer en dat trekt alle warmte van de soldeerpunten weg, maar het was wel gelukt :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 13:04 schreef masterwill het volgende:
passen die er ook op?
Heb je een link waar ik deze koeler kan bekijken?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:24
T'' heeft idd weinig nut..

Je kunt beter een kleine cpu koeler boven je koellichaam zetten, en kleine heatsinks ofzo (van een cpu koeler, ff zagen etc..) op je geheugen..

Dat is effectiever dan wat je nu hebt..

Niks ten nadele, alles wat je kunt koelen ok, maar er zullen genoeg mensen zijn die daarvoor geen ruimte hebben en pci sloten nu eenmaal nodig hebben..

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 13:13 schreef The Fox het volgende:

Je kunt beter een kleine cpu koeler boven je koellichaam zetten, en kleine heatsinks ofzo (van een cpu koeler, ff zagen etc..) op je geheugen..

...
Ga binnenkort mijn videogeheugen nog extreem koelen, maar ik kon deze koeler voor 10,- van iemand overnemen en das een koopje dacht ik, daarom.

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 13:04 schreef masterwill het volgende:
passen die er ook op?
Denk het wel maar het bevestigen wordt een lastige klus, misschien met artic silver adhesive of misschien zelf een bevestigingsplaat maken.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 13:26 schreef MGP het volgende:

[..]

Denk het wel maar het bevestigen wordt een lastige klus, misschien met artic silver adhesive of misschien zelf een bevestigingsplaat maken.
hoe maken we die :?

Verwijderd

Topicstarter
te laag voltage, BAH! :(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 13:13 schreef The Fox het volgende:

Dat is effectiever dan wat je nu hebt..

Niks ten nadele, alles wat je kunt koelen ok, maar er zullen genoeg mensen zijn die daarvoor geen ruimte hebben en pci sloten nu eenmaal nodig hebben..
standaard passief blok gaat aan stukkies samen met arctic op het geheugen, zo beter?? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 14:49 schreef masterwill het volgende:

[..]

hoe maken we die :?
plaatje van koper over de chip en 55mm gaten heen of zo???

• BC3 Victim
Kewl dingetje 8-)

grtz Mr_F

CS ROELZZZ :)

• BC3 Victim
ben eff de specs aan het downen bedenk zo wel een oplossing voor het monteren

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
goh, dat ik daar niet eerder op ben gekomen, om een enorme heatsink+fan op me geforce te zetten, origineel hoor ;)

maar toch leuk weer gedaan :)
Pagina: 1