[BC3] 17 Socket-A Coolers...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=150

Waarom presteert de Super Orb het beste?
Omdat de cpu''s niet oc-ed zijn?
...vaag hoor, normaal is de Super Orb niet zo goed...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik vind het ook maar een domme test.... super orb beter dan de alpha...... tsjongejongejonge...... volgens mij hebben die gewoon een pak geld in hun handen gedrukt gekregen en moesten ze de superorb als beste uit de test laten komen.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

De super orb is een drama jah..
Heb er ook 1 gehad, maar snel weg gedaan, wat een herrie zeg! |:(

Heb nu een Mini Copper Orb.... deze koelt stukken beter. >:)

Whatever.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 14:32 schreef meendering het volgende:
De super orb is een drama jah..
Heb er ook 1 gehad, maar snel weg gedaan, wat een herrie zeg! |:(

Heb nu een Mini Copper Orb.... deze koelt stukken beter. >:)
Doet die het goed? en waar heb je die vandaan? En hoe duur?????

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Op vrijdag 27 april 2001 15:19 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Ja dit wil ik ook graag weten

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik vind mn Superorb wel kewl :)

Athlon 900@1000@1.5V@38 graden met maar 1 fan aangesloten.

Met alleen de onderste fan is die echt lekker stil :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

waarom staat The Core er niet bij?
dat wordt iig mijn volgende cooler, komt beter uit de test dan mijn Alpha PAL

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 16:54

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

TT rules vooral de Volcano II met Ystech 40 cfm fan :P

Turn it off and on again.

Verwijderd

The Core??? die zuigt echt verschrikkelijk hard en is even duur als die swiftech die het beste is. Een FOP38 is nog beter dan The Core. Een thermoengine al helemaal. En op de thermoengine kun je nog makkelijk een 80 of 92mm fan zetten, op the core niet. Echt een kutding.

Verwijderd

hier: de super orb koelt 2 graden slechter dan dat Core geval:
Afbeeldingslocatie: http://www.cluboverclocker.com/reviews/heatsinks/ocz_gladiator/chart_v107.gif

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op vrijdag 27 april 2001 14:09 schreef iefje het volgende:
Ik vind het ook maar een domme test.... super orb beter dan de alpha...... tsjongejongejonge...... volgens mij hebben die gewoon een pak geld in hun handen gedrukt gekregen en moesten ze de superorb als beste uit de test laten komen.
Dat valt wel mee waarschijnlijk. Als je nou ff kijkt naar de decibel-tabel dan zie je dat de Alpha er als stilste uitkomt. Ergo, er zit een k#tventilatortje op, geen Alpha 60HP of zo. Stop er een andere fan op, en dan komt ie er wel een stuk beter vanaf qua koelen. Verschil tussen een MP fan en een HP fan bij mij is ongeveer 8 graden bij een Tbird op 1300mhz (full load).

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 15:35 schreef worsie het volgende:

[..]

Dat valt wel mee waarschijnlijk. Als je nou ff kijkt naar de decibel-tabel dan zie je dat de Alpha er als stilste uitkomt. Ergo, er zit een k#tventilatortje op, geen Alpha 60HP of zo. Stop er een andere fan op, en dan komt ie er wel een stuk beter vanaf qua koelen. Verschil tussen een MP fan en een HP fan bij mij is ongeveer 8 graden bij een Tbird op 1300mhz (full load).
Jah, en de SuperOrb is zeker beter dan de FOP38, die is altijd wel beter dan een alpha, met dezelfde fan. Dus er klopt al geen hol van deze test.

Verwijderd

Zo zie je maar weer praktijk en ''theorie'' komen niet altijd overeen met elkaar.
SuperOrb de grote winnaar, Haha |:(:r

Verwijderd

gewoon een fop 32 kopen

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 21:22 schreef Bitchass het volgende:
gewoon een fop 32 kopen
No we''re talking>:)>:)>:)
(zie sign:9)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:50
OK, waarom klopt er geen REEEET!!! van de test op hardwareinfo :?

It''s so simple. De Alpha lijkt helemaal niet zo goed en de Super Orb is ineens de beste.. Dus wat klopt er niet ??

Voor de slimme mensen onder ons is dat makkelijk te controleren. De meeste heatsink/fan producten geven de koelcapaciteit op in graden Celsius per Watt. Met 1 C/W stijgt de temperatuur van de heatsink/fan (tov de ambient) met 1 graden bij een warmtebron van 1 Watt. Dus hoe minder C/W, hoe beter de koeler.
Nu hebben ze bij hardwareinfo.net aangegeven dat ze met een weerstand werken. Beginnend bij 20 Watt, eindigend bij 80 Watt.
Dus, neem de eindtemperatuur bij 80 watt, trek daar de omgevingstemperatuur vanaf en deel dit door 80.
Heb ik dus ff gedaan, hier volgt de lijst van hardwareinfo.net:

Ambient: 20 C bij 80 Watt

Alpha PEP66U : 0,51 C/W (60,9 C eindtemp)
Cooler Master CB5-5G12 : 0,88 C/W (90,3 C eindtemp)
Cooler Master CH5-5K12 : 0,95 C/W (95,8 C eindtemp)
Cooler Master DP5-6H51 : 0,66 C/W (72,9 C eindtemp)
GlobalWin FOP32 : 0,62 C/W (69,9 C eindtemp)
GlobalWin FOP38 : 0,56 C/W (64,8 C eindtemp)
Spire 5D21B3 : 0,75 C/W (79,6 C eindtemp)
Spire 5E27B3 : 0,74 C/W (79,3 C eindtemp)
Spire MA324-15B3 : 0,75 C/W (80,1 C eindtemp)
Spire MA324-20B3 : 0,74 C/W (78,8 C eindtemp)
Thermal Take Chrome Orb : 0,70 C/W (76,2 C eindtemp)
Thermal Take Super Orb : 0,45 C/W (56 C eindtemp)
Titan Majestic Twin TTC-MT1AB : 0,74 C/W (79,1 C eindtemp)
Titan Majestic Twin TTC-MT1AB2 : 0,63 C/W (70,4 C eindtemp)
Titan TTC-D2TB : 0,67 C/W (73,8 C eindtemp)

Koelvermogen is natuurlijk mede afhankelijk van de temperatuur en de fabrikant geeft natuurlijk het gunstigste geval aan.

Pak bijvoorbeeld de Alpha PEP66: 0,51 C/W
Op de website van Alpha staat: 0,35 C/w (natuurlijk met een Delta 60 HP)
De Alpha presteert dus slecht, vanwege de fan.

Maar neem nu de Super Orb: 0,45 C/W
Maar op de website van Thermal Take staat: 0,6 C/W. Thermal Take gaat echt niet 0,6 C/W neerzetten op de website als ie in werkelijkheid 0,45 haalt.
Hier klopt natuurlijk geen KONT van !! De mensen op hardwareinfo doen nu net alsof de Super Orb goed is, maar dat is ie dus helemaal niet. Waarschijnlijk een meetfout of een flinke zak geld.

Oftewel: de Super Orb SUX (ivm de Alpha of FOP32/38)!!!!

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op vrijdag 27 april 2001 15:19 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Hey! :)
Deze koelt perfect jah! >:)
Ik heb van iemand gekregen, ik vertel niet wie het was.... ;)

Hij bevalt me perfect, alleen is hij errug zwaar.... wel 400 gram denk ik. :?

Whatever.

• BC3 Victim
Grr... kijk naar die grafiek jochies... de superorb staat bijna onderaan met de hooste waarde... toch? dan word de cpu onder die cooler denk ik ''t warmste? superorb = grote verliezer dus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GarBaGe
Op vrijdag 27 april 2001 23:19 schreef Jade het volgende:
Grr... kijk naar die grafiek jochies... de superorb staat bijna onderaan met de hooste waarde... toch? dan word de cpu onder die cooler denk ik ''t warmste? superorb = grote verliezer dus
Dat is het nou juist. De grafiek komt NIET van hardwareinfo, maar van cluboverclockers en laat zien dat de Super Orb idd niet zo goed is, maar op hardwareinfo komt ie juist als BESTE uit de bus.
Ga maar kijken op hardwareinfo.net

• BC3 Victim
Vage review, zijn vast WEER :( door die klote Regenboog Computers omgekocht :r

• BC3 Victim
hardwareinfo.net is amateurzooi

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
* Woef vind die waarden wel extreem hoorg hoor (temp.)

• GarBaGe
Dit is een kunstmatige test. De hoogste temperaturen komen van een 80 Watt weerstand. Zelfs de zwaardere procs van AMD zitten vaak nog onder de 70.
Kijk je naar het aantal C/W (koelcapaciteit) van de kewlers, dan klopt het wel ongeveer.
Op die van de Super Orb na. Die had gewoon veel warmer moeten worden.....

• Chivas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Chivas

Burb

Vond het een net opgestelde review, w.t.b layout dan...

Dat van die Sorb ken nooit..no way..

Vraag me alleen af welke recencie ik nu moet geloven i.v.m. die Zalman sinks....heb er al veel gezien die hem de hemel in prijzen maar ik kom er nu ook al tegen die hem afkraken...

Ik wil misch. zo''n gouwe aanschaffen maar als hij zuigt dan is het zonde van mijn 125 piek..

Heb nu een 21DB orb ding van Spire op een Abit KT7A ...(dremel doet wonderen) Werkt leuk maar is toch ni alles..Wil een stillere.

AMD Tbird 1400 | ThermoEngine V60-4210 I ABIT KT7A | 1GB PC133 | ACER 77E 17" | GainWard GF II mx 64MB + TV-out | SB Audigy | Yamaha 4 X 250 W-AMP + Infinity QB 300 W Speakers| IBM 30gb 7200rpm IDE | SONY DVD | Lite-on 40x | 350 Watt Enermax

Verwijderd

Ik ken een aantal jongens van HWI, via de TUE, en ben al jaren bezoeker van de site, maar ook van Tweakers.net, Anand, Tom e.d. En ik kan je één ding garanderen: het zijn geen amateurs (als zij amateurs zijn, dan zijn Anand en Tom ook amateurs). En zij zijn niet omgekocht: onafhankelijkheid is hetgeen waar zij net het meest trots op zijn. Als iemand wel omgekocht is dan is het eerder Anandtech: hun reviews vind ik bijzonder subjectief, en ze hebben duidelijke voorkeuren voor bepaalde fabrikanten.

Uitspraken over zakken met geld e.d. vind ik dan ook bijzonder laag-bij-de-gronds en geeft duidelijk aan op welk niveau de mensen hierzo zitten; ''t is namelijk heel erg makkelijk om iemand van corruptie te beschuldigen. Zowieso is het voor het menselijk karakter veel makkelijker om met het vingertje te wijzen, dan de duim omhoog te steken. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. En wij nederlanders kraken per definitie alles af wat uit eigen land komt; als het niet uit de States of de UK komt is het per definitie minder goed.

Iedere manier van testen heeft zijn voor en nadelen, en de test die HWI uitgevoerd heeft, kan wellicht tot andere resultaten leiden dan een test die op een andere manier gedaan is. Zij hebben, als ik de review goed begrijp (want ik ben niet zo''n techneut) het testen redelijk wetenschappelijk aangepakt door een dummy-processor te gebruiken. Dit geeft waarschijnlijk een ander beeld dan een koeler (en niet "kewler", wat een ranzig taalgebruik zeg :r) die in een kast ingebouwd zit. Maar is dat per definitie verkeerd? Ik vind van niet. Het is alleen een andere manier van testen.

Ter info: ik was, alweer enkele jaren geleden, een dagelijkse bezoeker en poster op GoT. Maar dankzij mensen zoals jullie kom ik hier nog slechts sporadisch. Ik ben iemand die een, wellicht zwaar overdreven, gevoel voor rechtvaardigheid heeft, en dit soort onterechte afkraken en beschuldigen vind ik werkelijk te zielig voor woorden. Zeker omdat een van deze mensen dit ook nog op de reacties op hardwareinfo.net geplaatst heeft, met een evenzozeer gruwelijk taalgebruik.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
gelijk heb je!
ik heb ook een superorb, en ben hier tot nu toe zeer tevreden over.

hebben jullie zelf ooit al die 17 coolers getest?
ik denk het niet.
dan beoordeel je nu iemand op zijn testresultaten, met volgens jou een verkeerde uitslag, terwijl je zelf niet weet wat al die verschillende koelers doen.

om ze dan vervolgens ook nog te gaan beschuldigen is dan ook niet zo aardig he.
als je nu zelf alles getest hebt, dan mag je komen zeggen, he er klopt iets niet aan die test, kijk maar.
maar zo niet.

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 16:23 schreef marble het volgende:
ik heb ook een superorb, en ben hier tot nu toe zeer tevreden over.
ze moeten ook niet aankomen dat de superorb zo fantastisch is, want dat is ie echt niet dus, ik weet zeker dat de FOP-38 en een aantal andere koelers veel beter zullen presteren, en niet met een ''''dummy'''' cpu!
het ligt er gewoon weer zo dik op dat elke keer dat De Regenboog computers iets nieuws in hun assortiment opnemen dit meteen als beste in de test wordt gekozen. :(

• BC3 Victim
K''heb een Thermo engine en een delta 7000 rpm
fan,is gewoon een van de best,maar fan is LOUD

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 19:31 schreef Evil-c het volgende:
K''heb een Thermo engine en een delta 7000 rpm
fan,is gewoon een van de best,maar fan is LOUD
waar heb je die gekocht? ik vind em nergens :( :'(

Verwijderd

Wat een slap gelul van Valcon. Als je een test doet dan moet je wel een realisitische test doen en niet zoiets.

Dit is gewoon een lezer mislijden. Als ik 1 van die gasten van Hardwareinfo was dan zou ik eens gauw de testresultaten nog eens goed bekijken. In elke koeler shootout doet de TT super orb het matig tot slecht terwijl hij hier als beste uit de bus komt?? Dan zit er gewoon iets fout en dat weet iedereen hier op het forum.

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 19:47 schreef The Dude het volgende:
Wat een slap gelul van Valcon. Als je een test doet dan moet je wel een realisitische test doen en niet zoiets.

Dit is gewoon een lezer mislijden. Als ik 1 van die gasten van Hardwareinfo was dan zou ik eens gauw de testresultaten nog eens goed bekijken. In elke koeler shootout doet de TT super orb het matig tot slecht terwijl hij hier als beste uit de bus komt?? Dan zit er gewoon iets fout en dat weet iedereen hier op het forum.
Precies wat ik probeer te zeggen,
het geeft ook geen reet waardoor het komt dat ze bij Hardwareinfo.net een test met een nogal rare uitslag hebben geplaatst, het maakt niet uit of dit nou is omdat ze gewoon niet kunnen testen of dat ze weer eens omgekocht zijn door De Regenboog (inferieure computerzaak in Maastricht) :( :r

• BC3 Victim
Dit heeft meneer Koen Crijns te vertellen over al deze kritiek:

''''Even een reactie op de kritiek:

Alle koelers zijn uiteraard bij gelijke omstandigheden getest en de meting is bij alle koelers minimaal twee maal uitgevoerd, om er zeker van te zijn dat er geen afwijkingen in de scores zijn.

Persoonlijk vind ik deze test-methode een stuk beter dan andere koeler-tests. Met een vermogensweerstand weet je _exact_ hoeveel warmte er gegenereerd wordt, bij een CPU weet je dat nooit. Testen met een ''full load AMD Duron 800@1000'' of iets dergelijks vind ik weinig constant klinken.

Tijdens onze tests kwam de SuperOrb er gewoon echt als beste uit. Een verklaring voor het feit dat deze koeler op andere sites minder goed getest is, heb ik niet. Ik heb persoonlijk in ieder geval het meeste vertrouwen in onze eigen tests.

Als laatste: het moge duidelijk zijn dat wij zeer zeker niet zijn ''omgekocht'' door Thermaltake of iemand anders. Zoals wel vaker heb gezegd: als journalist heb je maar één wapen in de strijd en dat is je objectiviteit. Niet voor niets staat die objectiviteit bij Hardwareinfo.net dan ook zeer hoog in het vaandel. ''''

• aaihetapie
  • Laatst online: 15-04 22:24
Als de meeste overklokkers het erover eens zijn dat Orbs slecht koelen en als hij dan ergens als beste getest word gaan bij veel mensen de haren recht overeind staan.
Ik zou de testers aanraden hun werk nog eens over te doen

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:15

botoo

💀 too old to die young

Het is helemaal geen ''slap gelul'' van Valcon, het is juist een veel objectievere kijk op wat er speelt dan het doorsnee geneuzel en verdachtmakerij hier. Valcon erkent (en daarmee bevestigd hij enigzins) de twijfelachtigheid van het testresultaat.
Wat hij terecht opmerkt is dat er geen enkele reden is om de HWI crew te betichten van omkoperij.

Ik ben wel met de algemene mening hier eens dat de test niet relevant is voor de koelcapaciteiten in de praktijk, en daar gaat het natuurlijk wel om.

Bij diverse sites die koelers testen komen er steeds verschillende resultaten uit. Er is nu door HWI een nieuwe testmanier bedacht waarbij de test imho steeds volledig hetzelfde uitgevoerd kan worden, helaas zijn de resultaten niet bruikbaar.

Je mag de HWI crew verwijten dat ze een review publiceren die niet met de werkelijkheid strookt, maar verdachtmakerij met omkoping en ongefundeerd zwartmakerij van een PC-shop vind ik laag en onnodig.

Wel zou ook ik graag zien dat de test herzien en, indien mogelijk, gecorrigeerd zou worden. Het is imho een kijk op testen die wel opties bied, maar nog niet nu.

* botoo begrijpt ook niet goed waarom er zoveel verschillen ontstaan bij de verschillende testen bij evenzoveel verschillende testers, en zou graag een goede laboratoriumtest ontwikkeld zien.

[edit typo''s]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Mich
  • Laatst online: 14:27
deze Cooler Master DP5-6H51 komt ook goed uit de test
kost 35 piek koelt geod niet te veel herrie

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 20:59 schreef DE_Michiel het volgende:
deze Cooler Master DP5-6H51 komt ook goed uit de test
kost 35 piek koelt geod niet te veel herrie
ja uit deze test, dat zegt niets over de werkelijke temperatuur

• Mich
  • Laatst online: 14:27
ik heb nu ook een coolermaster die is tot 850 mhz en die koelt echt prima en totaal geen herrie

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:45
Ik heb een coolermaster DP5 65H5 ofzoiets op mn TBird 1ghz, en die draait op 9x133 bij een temp van 46 graden stressed. Slechte koeler? Neuh :)

• tjAb
  • Laatst online: 20-10-2025
dus wat voor cooler moet ik nu kopen als ik mijn nieuwe systeempje (over een paar weekjes) in elkaar ga zetten??
1,33 mhz thunderbird..
een FOP32?

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 14:54 schreef tjAb82 het volgende:
dus wat voor cooler moet ik nu kopen als ik mijn nieuwe systeempje (over een paar weekjes) in elkaar ga zetten??
1,33 mhz thunderbird..
een FOP32?
in ieder geval geen Superorb :+ als je tegen lawaai kunt kan je op zoek gaan naar een FOP-38

• tjAb
  • Laatst online: 20-10-2025
Op dinsdag 01 mei 2001 14:56 schreef Euroshima het volgende:

[..]

in ieder geval geen Superorb :+ als je tegen lawaai kunt kan je op zoek gaan naar een FOP-38
nee liever geen lawaai :)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• GarBaGe
Op zaterdag 28 april 2001 15:58 schreef Valcon het volgende:
...Uitspraken over zakken met geld e.d. vind ik dan ook bijzonder laag-bij-de-gronds...

...(en niet "kewler", wat een ranzig taalgebruik zeg :r)...
OK, dat over die zak met geld was misschien niet zo netjes...
Het testen met een weerstand (zoals gedaan werd) is best reeel. Maar de meetwaardes van de SuperOrb zijn gewoon niet reeel. Dat hadden ze moeten beseffen en een aantal keren opnieuw moeten testen. Dat ding haalt gewoon geen 0.45 C/W, zeker niet als de fabrikant 0.6 C/W opgeeft.

En dat van "kewler" is gewoon een woordgrapje. Als je daar nou niet tegen kan...
Er wordt wel vaker gebruik gemaakt van allemaal afkortingen/verschrijvingen. Ik vind "kewler" gewoon een wat meer luchtiger tintje te geven aan het verhaal :)

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Neem "The Core" van cpufx :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 14:57 schreef tjAb82 het volgende:

[..]

nee liever geen lawaai :)
Zalman is stil, maar duur

Verwijderd

Thermosonic Thermoengine en Tt Volcano II ook stil, maar waar krijg je ze? FF modden naar 80mm Papst NGML ofzo.. :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 16:00 schreef hervaz het volgende:
Neem "The Core" van cpufx :)
The Core koelt slechter als een FOP-38 maar kost veel duurder. 160 piek tegen 70 piek :(
en hij produceert ongeveer evenveel lawaai

• hervaz
Op dinsdag 01 mei 2001 16:18 schreef Euroshima het volgende:

[..]

The Core koelt slechter als een FOP-38 maar kost 4x zo veel, FOP-38 kost namelijk 70 piek en een core ongeveer 250 piek, het geluidsnieveau verschilt niet echt
Slechter of beter is niet te zeggen...de ene test zegt dit de ander dat...die fop38 is nauwelijks te koop en the core kan je bij oc-shop kopen, voor 155 piek...geluid zal idd ongeveer even luid zijn :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 16:29 schreef hervaz het volgende:

[..]

Slechter of beter is niet te zeggen...de ene test zegt dit de ander dat...die fop38 is nauwelijks te koop en the core kan je bij oc-shop kopen, voor 155 piek...geluid zal idd ongeveer even luid zijn :)
een paar weken geleden ofzo kostte ie nog 250 piek :(

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

The core scoort overal slechter als een fop38 (heb 2 tests gezien waar ie in mee deed)

Bij space-promotion moeten de GlobalWin producten eind deze week binnenkomen...

Geen inspiratie

• hervaz
Heb aardig wat testen gelezen en is een zeer goede heatsink naar mijn mening...fop38 is uiteraard ook erg goed maar space promotion zei weken geleden al telkens dat die globalwin koelers ""volgende week"" zouden binnenkomen :(

• catfish
  • Laatst online: 13-04 11:40
ik denk dat de testmethode wel zeer goed/betrouwbaar is, de vraag is "de test zo snel mogelijk gedaan", wat bedoelen ze hiermee?

misschien treedt er bij een TT SOrb sneller een soort van "verzadiging" op, maw: hoelang hebben ze elke cooler op de weerstand gezet? 5min? (lijkt mij te weinig) ik denk moesten ze de test overdoen en alle cooler''s ongeveer 1 uur op de weerstand zetten dat de resultaten veel betrouwbaarder zouden zijn.

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Op dinsdag 01 mei 2001 16:02 schreef J.A.M.F. het volgende:
Thermosonic Thermoengine en Tt Volcano II ook stil, maar waar krijg je ze? FF modden naar 80mm Papst NGML ofzo.. :)
Deze koelers zijn beide zeer stil van zichzelf. Ze hebben standaard geen delta HP fan, en maken net iets minder herrie dan een FOP32...

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Mijn Thermoengine+HP fan komt binnen morgen en 2 weken binnen (sja moet je ruim nemen als ie helemaal uit australie komt he )

Geen inspiratie

• BoNeZ99
  • Laatst online: 12-05 15:01
Ff off topic,

Ik wil een nieuwe cooler kopen die over de 1ghz aankan, welke zijn er goed? Maakt me trouwens geen **** uit of ie herrie maakt, m''n computer is toch al net een stofzuiger.
Pagina: 1