[Off Topic]
Je hebt hard een nieuwe CPU nodig zie ik
Dat ding wat je nu hebt trekt het echt niet meer..
Verwijderd
Nope indeedOp vrijdag 27 april 2001 12:57 schreef The Fox het volgende:
[Off Topic]
Verwijderd
Verwijderd
Ach wat heet zonde van ''t geld, ik hoef maar 400,-bij te leggen en heb gewoon een tweaktik.Op vrijdag 27 april 2001 13:08 schreef catfish het volgende:
Is het de bedoeling om de 1.5GHz te halen? 1.1GHz is nog ruim voldoende hoor, zonde van het geld, je kan beter 512MB ram bijsteken en je swapfile uitzetten, zal namelijk meer snelheidswinst geven
Geen inspiratie
Verwijderd
Ik bedoel de voorste letter in de 3de regel.Op vrijdag 27 april 2001 13:19 schreef iefje het volgende:
Ik snap er niks van
:?letter Y :?
Is dat zo[b]
Waarom heb je trouwens een 1333 AXIA besteld, je had ook een 1000 AXIA kunnen kopen, is goedkoper, en als ie straks maar 1400 blijkt te halen, voel je je beter met een 1000@1400 als met een 1333@1400.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
You can either agree with me or be wrong!
Verwijderd
Zal het straks vragen,hoeveel dagen garantie erop zit:Y)Op vrijdag 27 april 2001 13:59 schreef BiG_G het volgende:
Zeg wat voor garantie voorwaarden hebie eigenlijk?
check hem gewoon op snelheid...
niet tevreden geld terug!
ik heb ook ff gevraagd op die andere topic btreft een axia of er een Y op staatOp vrijdag 27 april 2001 14:04 schreef M_G_ het volgende:
[..]
Zal het straks vragen,hoeveel dagen garantie erop zit:Y)
You can either agree with me or be wrong!
Verwijderd
ik vind dat fotootje van salvador er maar lelijk en gephoyosjopped uitzienOp vrijdag 27 april 2001 13:32 schreef M_G_ het volgende:
Sarah=HOT;)
lol, hij is idd geresized met photoshop, wat wil je? dat ik die pic hier weg gooi 20 bij 20 cm als icon?ik vind dat fotootje van salvador er maar lelijk en gephoyosjopped uitzien
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat is er mis met m''n megakoeler:ZOp vrijdag 27 april 2001 15:13 schreef Hellman666 het volgende:
Dus dat had je 200 gulden gescheelt... had je weer kunnen gebruiken voor een spacer en een mega-koeler.. met 200 gulden kom je ver.