[BC3] Gaatjes in mobo/vidkaart

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Weet iemand wat de afstand tussen de gaatjes in je mobo is om koelers te bevestigen? En bij videokaarten/mobo chipsets?
Ik zit nu nl. op school met CAD te spelen en ik wil ff een eerste ontwerp maken voor een waterblok, en daar moet ik de afstanden van de bevestigingsgaten voor weten...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welk MB, proc en video? Alle chips hebben namelijk niet hetzelfde formaat en dus staan de gaatjes niet op dezelfde afstand. Maar helpen kan ik je nu toch niet, zit op men werk :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Demo

Demo

Topicstarter
Uhm... gaatjes zijn volgens mij wel standaard afmetingen... Want hoe kan het anders dat Blue Orbs en van die waterblokken die aan je mobo geschroeft zitten altijd passen?

Is het trouwens niet zo dat de gaatjes van de Abit KT7 iets afwijken:?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
Dat is per type en per moederbord verschillend Tip: meet het op steek er pinnetjes in en gebruik een schuif maat.

gr kokkel

• Demo

Demo

Topicstarter
|:(
Jullie snappen het vogges mij niet helemaal...
Ik wil weten wat de afstand is tussen de gaatjes om grote koelers/waterblokken op je mobo te bevestigen... dit veschilt niet per mobo, het is gewoon een nieuwe standaard...
Dat de gaatjes voor mobo chipset koelertjes verschillen kan kloppen, maar die gaten om je socket zeker niet...

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
stuur ff een mailtje vanuit je werk naar een moederbord fabrikant (of enkele) dan krijg je zo een reactie... of een mailtje naar een fabrikant/winkel in nederland die van die koelers maken/verkopen... :)

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
ff search gebruiken doet wonderen... zoals wel vaker heeft iemand anders deze vraagt al eens eerder gesteld... :)
[topic=130037]

• Demo

Demo

Topicstarter
7H4NX0R;)

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Pagina: 1