Goed, na de hele dag van alles en nog wat gelezen te hebben over waterkoeling, zit ik toch nog met een aantal zaken.
Ik hoef niet extreem te oc''en. M''n huidige PIII 450@600 voldoet. Het gaat met vooral om het geluid.
Peltier heb ik ook niet nodig.
Koperkoelblok kan ik (vast)wel zelf maken.
Waterbak is geen probleem, en een pompje kom ik ook wel aan.
Dan nu de vragen.
Een radiator is dat echt nodig, ik wil de waterbak in de kast stoppen, als het dan niet te warm wordt uiteraard, maar dat moet wel lukken neem ik aan.
Als ik niet ontkom aan een radiator, kan die dan zonder extra koeling (ventilator bedoel ik)
En is er een max aan je koelblok? Stel dat ik ''m net zo groot maak als m''n volledige PIII of maakt dat niet uit?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de laatste vragen waar ik nog mee zit.
Ik hoef niet extreem te oc''en. M''n huidige PIII 450@600 voldoet. Het gaat met vooral om het geluid.
Peltier heb ik ook niet nodig.
Koperkoelblok kan ik (vast)wel zelf maken.
Waterbak is geen probleem, en een pompje kom ik ook wel aan.
Dan nu de vragen.
Een radiator is dat echt nodig, ik wil de waterbak in de kast stoppen, als het dan niet te warm wordt uiteraard, maar dat moet wel lukken neem ik aan.
Als ik niet ontkom aan een radiator, kan die dan zonder extra koeling (ventilator bedoel ik)
En is er een max aan je koelblok? Stel dat ik ''m net zo groot maak als m''n volledige PIII of maakt dat niet uit?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de laatste vragen waar ik nog mee zit.