Toon posts:

[BC3] 2 piccies waterblok (plaatjes: 700KByte)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
''k heb ze ff gauw geschoten, maar zowel de batterijen van de camera als de battery van m''n notebook is leeg. Later meer.

dabit.trybit.com/waterblok_coldplate1.JPG

dabit.trybit.com/waterblok_coldplate_pelt.JPG

[edit]
Waarom doet [img]"[/img] het opeens niet meer?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Whow dat lijkt me best dik koper, ik volg al een tijdje dat je met dat blok bezig bent omdat ik er zelf ook een wil maken.

Heb je al temperaturen met dit blok :?

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Nee, pas vandaag de moeren in het ding gesoldeerd, de deksel erop, en de coldplate gemaakt. In de vorige poging om de coldplate bevestiging goed te krijgen brak een M4 boutje af, dus heb ik de hele bende weer kunnen losmaken, uitboren, schoonmaken, overnieuw tappen, en overnieuw solderen.

Vooral het uitfrezen van die gaten voor de bouten kostte nog wel wat tijd. De Dremel had er moeite mee; as usual ging het hardmetalen freesje weer eens regelmatig verstopt zitten :(

Ow, btw, het blok is nu dus ook nog niet afgewerkt. Zo ziet het koper eruit na het zachtsolderen :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:08
Cool man.

| I've got permission to color outside the lines |

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
langzame webspace....:Z

Verwijderd

Topicstarter
Klopt. Een heus 64k lijntje.
Als iemand een betere plek heeft om de boel te hosten dan hoor ik ''t graag. En dan geen gratis dingen met zeer beperkte toegang, stampesvol banners, en maar 2% van de tijd bereikbaar.

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Ziet er toch erg goed uit.

Nou, geen volledige hosting, maar ze komen toch iets sneller te voorschijn :)

home.student.utwente.nl/r.jongeling/pics/waterblok_coldplate1.jpg

home.student.utwente.nl/r.jongeling/pics/waterblok_coldplate_pelt.jpg

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik zie al de o-zo-handige Binas eronder liggen:)
Ik ben wel benieuwd naar de binnenkant.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Topicstarter
''t ontwerp van de binnenkant is zichtbaar bij een ouder topic van me. Foto''s van de binnenkant komen nog. Die moet pa nog van z''n videocamera af trekken (daar mag ik niet aankomen, want dan doet dat ding oppeens 50fps ipv 25 :)).

Verwijderd

mooi gedaan :9~
en die hosting van ruxperience vliegt!

zet em erop... temps ! hehe

watvoor radiator had je ook alweer?
Pagina: 1