Verwijderd
Ik heb een Athlon 800@950 (nu, net @900) op een KT7-RAID bordje met een SuperOrb koeler, 42 graden full stressed. OS: win2000 professional
Als ik een spelletje speel op de HL engine, zoals CS of FA, loopt hij na ff spelen vast, de ene keer hangt ie gewoon en windhoos gaf 1 keer zelf een foutmelding, blue screen met een of ander stop commando.
Dan reboot hij automatisch. Dit doet hij ook weleens (3) als je internet en bijv ICQ en nog andere dingen.
Net speel ik UT, sluit UT af en NADAT hij weer in windoos was gaf hij de melding dat UT een fout had gemaakt en werd afgesloten!
Verder start hij zéér traag op (maat zn duron 800@800 start sneller op) Ik probeer het zaakje zo koud mogelijk te houden (nee, niet maken
)
Hij is dus hardstikke instabiel!!
en daar ben ik niet blij mee. 3 maanden gedaan om die puter bij elkaar te "kopen" en nu is mijn Celeron 433 WERKELIJK sneller als die hele Athl#n!!!
Zelfs toen ik 3Dmark 2001 draaide hield die er na 1 min mee OP!! Ik ben weggegaan en na ca een half uurtje stond hij nog op hetzelfde frame (fps 17 btw, TNT2 vidkaart)
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Als ik een spelletje speel op de HL engine, zoals CS of FA, loopt hij na ff spelen vast, de ene keer hangt ie gewoon en windhoos gaf 1 keer zelf een foutmelding, blue screen met een of ander stop commando.
Dan reboot hij automatisch. Dit doet hij ook weleens (3) als je internet en bijv ICQ en nog andere dingen.
Net speel ik UT, sluit UT af en NADAT hij weer in windoos was gaf hij de melding dat UT een fout had gemaakt en werd afgesloten!
Verder start hij zéér traag op (maat zn duron 800@800 start sneller op) Ik probeer het zaakje zo koud mogelijk te houden (nee, niet maken
Hij is dus hardstikke instabiel!!
en daar ben ik niet blij mee. 3 maanden gedaan om die puter bij elkaar te "kopen" en nu is mijn Celeron 433 WERKELIJK sneller als die hele Athl#n!!!
Zelfs toen ik 3Dmark 2001 draaide hield die er na 1 min mee OP!! Ik ben weggegaan en na ca een half uurtje stond hij nog op hetzelfde frame (fps 17 btw, TNT2 vidkaart)
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
HEEJJJ!!
Is die stop toevallig een BAD_POOL_CALLER? Heb ik ook last van, vaak als ik of op internet zit of als ik gewoon opstart netwerk aanlog ofzo... Heel vreemd. Er staat wel een hotfix voor op de microsoft site dacht ik...
Is die stop toevallig een BAD_POOL_CALLER? Heb ik ook last van, vaak als ik of op internet zit of als ik gewoon opstart netwerk aanlog ofzo... Heel vreemd. Er staat wel een hotfix voor op de microsoft site dacht ik...
Verwijderd
nee, dat is het niet!
het is een of andere stop, zal het eens opsrijven als ie t weer doet!
Het kan ook aan die vidkaart liggen ja!
maar ik ga tog een AZUZ GF2 MX kopen, dus dan is t opgelost
zal ook eens ander mem proberen.
Hij zegt trouwens
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED voordat ie reboot, als ie weereens hangt
het is een of andere stop, zal het eens opsrijven als ie t weer doet!
Het kan ook aan die vidkaart liggen ja!
maar ik ga tog een AZUZ GF2 MX kopen, dus dan is t opgelost
zal ook eens ander mem proberen.
Hij zegt trouwens
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED voordat ie reboot, als ie weereens hangt
Verwijderd
KMODE_EXCEPTION: klinkt als te ver overgeklokt of geheugen dat het niet bij kan benen. Probeer eerst ''t laatste eens.
zet hem eerst een terug op default speed.
Als dat het niet is, lijkt het mij iets aan de software configuratie (windoos brak, of komt dat niet voor met win2k ?)
formateer je HD eens en zet alles er opnieuw op.
Als je je geheugen op cas2 hebt staan, zet het dan eens op cas3. Zodat je zeker weet dat dat niet het probleem is.
Als dat het niet is, lijkt het mij iets aan de software configuratie (windoos brak, of komt dat niet voor met win2k ?)
formateer je HD eens en zet alles er opnieuw op.
Als je je geheugen op cas2 hebt staan, zet het dan eens op cas3. Zodat je zeker weet dat dat niet het probleem is.
Geen inspiratie
Ehm.. Schroef de FSB es terug en de multiplier omhoog.. Dan weet je zeker dat je je geheugen niet extra belast.. Misschien kom je dan minder ver, maar dan is ie als het goed is wel weer stabiel..
Als je niet FSB overklokt kan het je geheugen niet zijn toch?
Als je niet FSB overklokt kan het je geheugen niet zijn toch?
Pagina: 1