[BC3] CaseMod-dag op Campzone

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik heb de laatste tijd een aantal topics gelezen over het houden van een Casemod-dag.

In dit topic wordt al een animo-check gedaan: gathering.tweakers.net/showtopic.php/166761

Hierin schrijft ReseTTim:
Geplaatst door ReseTTim - maandag 23 april 2001 18:51

--------------------------------------------------------------------------------
kun je niet met CampZone iets afspreken over casemodden. je hebt er plek genoeg en je kunt daar 8 dagen zijn dus waarom niet meteen daar??? hoef je niet eens zoveel te organiseren en het netwerk licht er gewoon.
ruimte genoeg om de decoupe te voorschijn te halen

ID??
Ik moet hem hier gelijk geven: er zit wat in. Bij deze wilde ik es aan jullie vragen hoe jullie hierover denken. De site van Campzone is in ieder geval te vinden op www.campzone.nl

Ik dacht aan de volgende dingen:

1. Afspraak met bv. oc-shop voor materiaal leveren: evt conrad ed voor ledjes, weerstandjes etc
2. Mogelijkheid checken een bos lcd''s voor weinig op de kop te tikken
3. Afspraak met de plaatselijke Gamma/Karwei om een paar dremels uit te lenen en te koop te zetten.

Mogelijke mods in die tent:

1. Baybus
2. Gaatjesboren-voor-je-fannetjes
3. Keyboard/Mouse led-modden

Verzin zelf maar verder... Interesse??

(Campzone is van 30 juli tm 6 augustus)

edit: Ernstige tikfout, ReseTTim met een S te veel

Verwijderd

zeker!! >:)

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Ik zal ook van de partij zijn!!! Moet nog wel ff een leuke tent regelen. Strax gaat het regenen ;(

• THW Mark
Volgens de stelling kan ik bij genoeg animo een plekje in de grote tent krijgen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

zo zie je, wordt mijn ID toch may be nog uitgewerkt :P.

ik vind het gewoon slimmer. je kan er 8 dagen zijn dat houd in 4 dagen casemodden bijv. de rest lannuh, je hebt de buitenlucht en toch de gezelligheid van veel man.

so why not campzone. ik wil er ook naar toe :):)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• THW Mark
Denk es na als je een VOLLE dag aan het modden bent hebbie al heel wat geknutseld hoor! ik weet niet wat jij wilt verzinnen waar je 4 dagen mee bezig bent :)

maar goed het aantal dagen maakt niet uit, ik had alleen wel wat meer reactie verwacht, zo kan ik TOTAAL NIET inschatten hoeveel mensen er in geinteresseerd zijn...

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Vraag aan een van de mods of ze er een poll van willen maken op de frontpage. Naar aanleiding daarvan kun je kijken of het te organiseren is

Ik zal er zijn in ieder geval.
het is gewoon ideaal voor iedereen die wel iets met zijn kast wilt, maar niet precies weet hoe, en het wel weer zelf wil doen.
Je kunt het dan daar zelf doen, met hulp van mensen met verstand van zaken.

perfect

Geen inspiratie

• THW Mark
goed idee, die poll... es kijken of dat kan. Want niet iedereen leest deze topic, en de meesten lezen wel de hoofd tweakers.net page...

Verwijderd

Ik doe mee :D
* Dennis de Groot is 4 Collision

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je daar makkelijk aan al het gereedschap kan komen en de benodigde materialen voor bijv. een waterkoeling dan kom ik denk ik ook wel hoor. Klinkt in ieder geval heel aantrekkelijk

en er zijn altijd deskundige ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

het voordeel is ook iedereen heeft wel wat bijv. de 1 heeft een dremel, andere decoupeerzaag. het slimste lijkt me dan wel dat degene die zijn casemod wil maken met een dremel terwijl hij geen dremel heeft zijn eigen schijffies meeneemt want bij mijn peer ging toch al 10 schijffies er door heen, see sign.

btw als ik kom ga ik noet casemodden ivm dat ik al 2 casemods heb, maar voor andere is dit een ideale gelegenheid. ennuh may be kan campzone ook wat gereedschap regelen als sponser :P.

ik heb nog een aantal probs om er te zijn.

1> ik heb as vrijdag rijexamen dit moet ik natuurlijk halen.
2> ik mot zo ver zien te krijgen om een vriend van mij mee te krijgen.
3> zak ik dan moet die vriend sekers mee want hij heeft al zijn rijbewijs.

auto is trouwens geen prob die heb ik bij mijn pa al geregeld.
Op donderdag 26 april 2001 20:38 schreef M0rk het volgende:

Hierin schrijft ResseTTim:
tis nog altijd ReseTTim...

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

ben je gek joh!

zeiltje onder je tent lijkt me zowieso wel handig voor jezelf en je neem toch een tafel mee mag ik hopen of ga je een week op je buik liggen ??? heb na 1 uur 2 uur toch echt een hernia en weet ik het wat allemaal

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• Xtuv
  • Laatst online: 16:34
Kweenie hoor, maar ik durf me computje echt niet zo in de buitenlucht te zetten! :D
zitten er strax allemaal beestjes in.... of stel nou dat het gras nog nat is... het gaat regenen? leuk hoor die tentjes, maar volgens mij is het niet helemaal safe voor je PCtje... ;(

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:46

FFF

Kun je ook gewoon komen kijken? lijkt me erug leuk om gewoon id-en op te doen :) Maar mijn pc mee sjouwen zit er niet in :( Erug goed id idd, alleen dnek ik ook, dat als je 1 dag eraan gewerkt hebt je mod toch al ver klaar is :D

• Xtuv
  • Laatst online: 16:34
Op woensdag 02 mei 2001 22:46 schreef ZyMoTiC het volgende:
ben je gek joh!

zeiltje onder je tent lijkt me zowieso wel handig voor jezelf en je neem toch een tafel mee mag ik hopen of ga je een week op je buik liggen ??? heb na 1 uur 2 uur toch echt een hernia en weet ik het wat allemaal
Bigtower op tafel zetten? :D
Mij niet gezien... strax pleurt ie om...

Verwijderd

zet um in een waterdichte bak :)

Verwijderd

ik wil iig wel meedoen, heb nog totaal geen ervaring. Maar word tijd dat ik eens iets aan mijn kast ga doen :) is nu z''n saaie Philips tower

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 04 mei 2001 02:39 schreef Dennis de Groot het volgende:
ik wil iig wel meedoen, heb nog totaal geen ervaring. Maar word tijd dat ik eens iets aan mijn kast ga doen :) is nu z''n saaie Philips tower
maybe kan je sponsors daarvoor dan verzamelen als gamma enzo voor materiaal.

Verwijderd

zal eens kijken of Collision iets kan doen

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

[b]Op woensdag 02 mei 2001 22:07 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb nog een aantal probs om er te zijn.

1> ik heb as vrijdag rijexamen dit moet ik natuurlijk halen.
2> ik mot zo ver zien te krijgen om een vriend van mij mee te krijgen.
3> zak ik dan moet die vriend sekers mee want hij heeft al zijn rijbewijs.
gezakt :(:(, volgens hem was het maar 1 foutje ik had hem bijna gehaald, nu wordt het ergens in eind juni of begin juli.

btw de instructuur vertelde psies het zelfde als de examinator voordat ik me examen had. maarja dat is er niet zo ff in 5 min eruit. :(

Verwijderd

wow zwaar gaaf id

idd 1 dag en je bent verweg klaar :D

enne..... nog iets vergeten:
Windows met neonlampen!

• THW Mark
tis nog altijd ReseTTim...
Woeps tikfoutje...

---------

Ben trouwens wel benieuwd hoeveel mensen er geinteresseerd zijn. Want ik denk dat oc-shop en gamma of weet-ik-het-welke-doet-het-zelvert wel geinteresseerd is te sponsoren en daar materiaal te verkopen, maar ik moet wel weten hoeveel mensen er in geinteresseerd zijn. (50 neonbuizen bestellen als je er 3 nodig hebt is overdreven, maar 3 bestellen en 50 nodig hebben is ook lullig...)

• BC3 Victim
Lijkt me leuk, ik wil graag van mn saaie norrod bigtower af (ik wil em niet kwijt, maar hij moet niet saai meer zijn, dit om te voorkomen van reacties..geef maar aan mij :P:P), maar ik zal echt niet weten hoe ik
dat moet doen..en ik heh ook geen zin mn pc naar zn grootje te helpen ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik doe zeker mee! Waarschijnlijk kan ik ook wel wat "tools" meenemen.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op maandag 07 mei 2001 10:32 schreef Teatime78 het volgende:
Ik doe zeker mee! Waarschijnlijk kan ik ook wel wat "tools" meenemen.
Mijn Dremel gaat iig mee :)
Ronde zaag wordt te gek ivm die aso grote boor die erbij hoort :)

• BC3 Victim
Ik heb thuis ook een hele hoop rommel liggen, wat is handig meetenemen?

• THW Mark
Als er genoeg mensen zijn die er serieus wat voor voelen dan ga ik wat regelen. Van jezelf kan je in ieder geval meenemen:

- Dremels en andere multitools
- kratten vol slijpschijfjes
- boutjes, moertjes, andere onbenullige schroefjes die je echt nodig hebt omdat het zaakje anders uitelkaar pleurt
- Schroevendraaier en ander standaard gereedschap
- Bijl of hamer (voor als het misgaat, kan je nog wat leuks doen met die kast :+ )

Hmmzz ff kijken... Poll ja... ff denken

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

ik kom wel kijke maar mun kast is ondurtusse wel zat gemod, dus ut wordt alleen kijke (en misschien helpe ;) ) voor mij... :)

I see dead pixels...

• BC3 Victim
Ja, ik ga sowieso al naar CampZone en ik heb me case al gemod :P
Maar toch cool, kom ik iig ff kijken, helemaal als ze daar leuke prularia verkopen zoals neon-buisjes, blauwe ledjes en lcd''s e.d., die zijn hier nogal moeilijk te krijgen als je geen creditcard heb |:(

• THW Mark
Op woensdag 09 mei 2001 06:42 schreef _BezurK_ het volgende:
Maar toch cool, kom ik iig ff kijken, helemaal als ze daar leuke prularia verkopen zoals neon-buisjes, blauwe ledjes en lcd''s e.d., die zijn hier nogal moeilijk te krijgen als je geen creditcard heb |:(
Ofdat we dit soort troep bestellen is afhankelijk van de vraag zoals ik al eerder zei. Misschien is het handiger twee weken voor Campzone een mailing rond te sturen waarop je zaken kan bestellen. Dan leggen we het klaar. LCD''s zullen trouwens wel lastig worden, want die moeten of van eio.com com of van Conrad, maar daar zijn ze ook peperduur...
Pagina: 1