Ik heb de laatste tijd een aantal topics gelezen over het houden van een Casemod-dag.
In dit topic wordt al een animo-check gedaan: gathering.tweakers.net/showtopic.php/166761
Hierin schrijft ReseTTim:
Ik dacht aan de volgende dingen:
1. Afspraak met bv. oc-shop voor materiaal leveren: evt conrad ed voor ledjes, weerstandjes etc
2. Mogelijkheid checken een bos lcd''s voor weinig op de kop te tikken
3. Afspraak met de plaatselijke Gamma/Karwei om een paar dremels uit te lenen en te koop te zetten.
Mogelijke mods in die tent:
1. Baybus
2. Gaatjesboren-voor-je-fannetjes
3. Keyboard/Mouse led-modden
Verzin zelf maar verder... Interesse??
(Campzone is van 30 juli tm 6 augustus)
edit: Ernstige tikfout, ReseTTim met een S te veel
In dit topic wordt al een animo-check gedaan: gathering.tweakers.net/showtopic.php/166761
Hierin schrijft ReseTTim:
Ik moet hem hier gelijk geven: er zit wat in. Bij deze wilde ik es aan jullie vragen hoe jullie hierover denken. De site van Campzone is in ieder geval te vinden op www.campzone.nlGeplaatst door ReseTTim - maandag 23 april 2001 18:51
--------------------------------------------------------------------------------
kun je niet met CampZone iets afspreken over casemodden. je hebt er plek genoeg en je kunt daar 8 dagen zijn dus waarom niet meteen daar??? hoef je niet eens zoveel te organiseren en het netwerk licht er gewoon.
ruimte genoeg om de decoupe te voorschijn te halen
ID??
Ik dacht aan de volgende dingen:
1. Afspraak met bv. oc-shop voor materiaal leveren: evt conrad ed voor ledjes, weerstandjes etc
2. Mogelijkheid checken een bos lcd''s voor weinig op de kop te tikken
3. Afspraak met de plaatselijke Gamma/Karwei om een paar dremels uit te lenen en te koop te zetten.
Mogelijke mods in die tent:
1. Baybus
2. Gaatjesboren-voor-je-fannetjes
3. Keyboard/Mouse led-modden
Verzin zelf maar verder... Interesse??
(Campzone is van 30 juli tm 6 augustus)
edit: Ernstige tikfout, ReseTTim met een S te veel