[BC3] Waterkoeling vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ga in de vakantie waterkoeling bouwen, ik heb alleen nog wat vraagjes:

1)Wat is een goede radiateur? Deze moet in me pc komen evenwijdig met de "deksel" van me bigtower. Ik wil hem van de sloop halen, dus welke auto moet ik precies hebben? Zo hoef ik niet alle auto''s te slopen.

2)Wat is een goed koelblok? Die van oc-shop is die goed? En is dat klemmetje goed? Of weet iemand een goedkopere/betere. (2e hands misschien :))

Alvast bedankt voor alle replies.
En ik heb de search gebruikt en algemene tips zijn ook welkom uiteraard.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb nog wel een radiator voor je, als je daar naar op zoek bent. ''t is een gloedje nieuwe senfu...

Verder zijn auto-radiators meestal nogal goed.

Dat koelblok van OC-shop heb ik ook. Klemmetje is nogal kut, heeft mij al 2 keer een socket gekost omdat je de aandrukkracht niet kunt doseren. Vandaar dat ik mijn hele waterkoelset ook weer verkoop (en omdat ik het teveel gekut vind)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Aikon
  • Niet online
Op donderdag 26 april 2001 19:52 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik heb nog wel een radiator voor je, als je daar naar op zoek bent. ''t is een gloedje nieuwe senfu...
Radiateur van Senfu? Bedoel je geen koelblok?

• Aikon
  • Niet online
Nog iemand tips? 8-)

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
Trek een kachelradiateur uit een Opel Kadett, staan op elke sloop. Is nog van koper:P ook, kost je een geeltje:D

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

radioteur gewoon op de sloop halen, gewoon vragen naar een koperen. Kijken ze je waarschijnlijk wel raar aan als je zegt dat het merk niet uitmaakt... maar ja. boeie

koelblokken kun je overal wel kopen. Volgens mij zijn ze allemaal wel goed, als ze van koper zijn...

Geen inspiratie

Pagina: 1