Toon posts:

[BC3] Wat is de maximum temperatuur voor een katmai?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of deze vraag hier hoort of bij procs & mobo''s, maar omdat ik met overclocken bezig ben heb ik hem maar hier gegooid. De vraag is dus tot welke temperatuur een katmai (PIII) normaal blijft functioneren zonder dat ie kapot gaat. Ik wil ''m namelijk overklokken, maar daar moet ik het voltage voor verhogen, en ik kan dat alleen naar 2.2V doen (vanaf 2.0V) zonder op m''n moederbord te moeten solderen. hij draait nu op zo''n 40°C stressed, gaat hij met die 0.2V extra erg veel warmer worden (vast wel, maar hoeveel dus?)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45

Klippy

Still Game

SEARCH!!!!

Maar omdat ik in een goeie bui ben vandaag:
Ligt aan de snelheid, maar 85 graden max.
Als je onder de 70 blijt, zit je safe!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

70 graden moet je dus echt niet doen, op den duur mol je hem wel...

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die search is tamelijk gelul IMHO als je op "katmai" en "temperatuur" zoekt krijg je 601 resultaten waar zo''n beetje allemaal dingen in staan die ik niet hoef te weten...... maar ok, onder de 70°C graden blijven dus... iemand een idee hoeveel ie warmer gaat worden met die 0.2V hoger??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 26 april 2001 23:26 schreef crashtest het volgende:
Dat van die search is tamelijk gelul IMHO als je op "katmai" en "temperatuur" zoekt krijg je 601 resultaten waar zo''n beetje allemaal dingen in staan die ik niet hoef te weten...... maar ok, onder de 70°C graden blijven dus... iemand een idee hoeveel ie warmer gaat worden met die 0.2V hoger??
veel, mijn PII 350 deshutes werd op 466 mhz 70 graden :( :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
maar op welk voltage had je ''m dan staan??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hmm

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1