Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] Voeding Extern???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben van plan mijn voeding buiten mijn kast te plaatsen i.v.m. de "drukte" en warmte in mijn kast.
Zijn er verlengkabels te krijgen voor de connector die op je mobo gaat? kheb niet echt veel zin om al die touwtjes handmatig te verlengen :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:31
Uhm, die zijn er wel, ik heb ze zowiezo wel eens gezien voor AT mobo''s. Maar voor ATX? Hmm, je kan ook een voeding gaan kopen die geschikt is voor een gigantische kast, met gigantisch lange "touwtjes" :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat voor voeding had je in gedachten?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 21:44

mvds

Totally awesome!

Neem een enermax voeding, die heeft standaard al erg lange kabels eraan zitten.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:53
Jammer genoeg wel ja... zoveel kabels is niet fijn in een midi-tower zoals ik heb.