De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Coole pa heb jij! Die van mij krijgt bijna een beroerte als ik zeg dat ik de PC weer heb overgeklokt.Op donderdag 26 april 2001 15:06 schreef electrowolf het volgende:
ik wil graag mijn dual p2 233 overclocken naar 266 of 300. mijn pa heeft het al geprobeerd maar de pc wou toen nix meer.. ;|
Slot 1 Pentium II misschien?Op donderdag 26 april 2001 15:06 schreef electrowolf het volgende:
ik heb een old style p2 (de lange dus, ben naam ff vergeten) en een asus a.g.p. p2l97 serie moederbord.
mja, slot 1 , geen slot A (vierkant, p3 ,p4 slot)
hehe, je hebt van die vaders... hij is een unix freak
hehe, je hebt van die vaders... hij is een unix freak
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
probeerde je hem met multipliers omhoog te gooien?
neem maar aan dat ie dan gelockt is, zoals (bijna) alle p2''s
neem maar aan dat ie dan gelockt is, zoals (bijna) alle p2''s
P2''s zijn pas gelocked vanaf 350mhz naar mijn weten. Is de proc al uit de kunstof verpakking gesloopt, zo nee, dan kan de proc beter zijn warmte kwijt als je hem er uitsloopt.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
hmm, maar kan het kloppen dat hij het niet op 266 doet? hij is niet gelockt.
maar iig, hij wil niet op 266 mhz werken, maar waarom is mij nog de vraag...
maar iig, hij wil niet op 266 mhz werken, maar waarom is mij nog de vraag...
ik heb mijn p2 233 ook met de busklok overgeklokt. loopt nu op 291, hoger kan me mobo niet
hehe, kan iemand deze newbie vertellen hoe hij een bus overclockt? 
maarja.. toch handig zo''n open lucht kassie
maarja.. toch handig zo''n open lucht kassie
Pagina: 1