De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zal ff een plaatje zoeken met onderdelen voor een nieuwe klem.
Wij hebben dat trouwens op het werk ook weleens dat die dingen afbreken maar wij sturen ze zo terug naar Asus
Alle proemn in n drek
je hebt als het goed is 3 lipjes op een rij zitten waarvan alleen de middelste is afgebroken.
kan je met die andere pinnetjes niets bouwen???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als ik met die andere buitenste zou moeten werken neem ik liever die 4 gaten in het bord zelf. Die zien er toch iets steviger uit.

Zoiets moet je dus hebben, alleen is deze voor waterkoeling.
Die normale kan ik zo snel niet vinden.
Alle proemn in n drek
hij heeft het toch ook over waterkoeling:?Op donderdag 26 april 2001 14:43 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
Zoiets moet je dus hebben, alleen is deze voor waterkoeling.
Die normale kan ik zo snel niet vinden.
Ja maar deze is voor een Dangerden (volgens mij) waterblok dus die zal niet op die van hem passen.Op donderdag 26 april 2001 14:46 schreef Razorfist het volgende:
[..]
hij heeft het toch ook over waterkoeling:?
Je moet gewoon zelf zoiets maken voor jou waterblok.
Alle proemn in n drek
En bedankt trouwens.
Als je een echte tweaker was zou je het wel passend makenOp donderdag 26 april 2001 14:48 schreef Compu_stuk het volgende:
Ik heb ook waterkoeling. Alleen zitten die gaten niet op de goeie plaats voor mijn zelfbouw blok.
Alle proemn in n drek
Verwijderd
ik had het zelfde probleem met mn asus a7v133 en een s-orb, toen ik em er opnieuw af wou halen brak het middelste van de 3 lipjes af (waar de clip op moet) maar als het goed is zitten er aan de andere kant ook 3 clipjes en kan je em daar wel goed opzetten (oftewel, het koelblok omdraaien).
Ik heb geen id of het ook voor waterkoeling werkt, maar met de meeste luchtkoelers zal het geen probleem zijn denk ik
gl!
[/ik ben een newbie dus flame niet plz]
De meeste luchtkoelers kan je niet omdraaien op de socket omdat:Op donderdag 26 april 2001 14:50 schreef yeld het volgende:
[ik ben een newbie dus flame niet plz]
ik had het zelfde probleem met mn asus a7v133 en een s-orb, toen ik em er opnieuw af wou halen brak het middelste van de 3 lipjes af (waar de clip op moet) maar als het goed is zitten er aan de andere kant ook 3 clipjes en kan je em daar wel goed opzetten (oftewel, het koelblok omdraaien).
Ik heb geen id of het ook voor waterkoeling werkt, maar met de meeste luchtkoelers zal het geen probleem zijn denk ik
gl!
[/ik ben een newbie dus flame niet plz]
1.Er een verhoging in de socket zit, hij is namelijk niet helemaal plat.
2.De clip aan de ene kant een stuk langer is dan aan de andere kant.
De lange kant moet altijd aan de kant met de verhoging
Maarja je kant alles passend maken als je het goeie spul maar hebt
Alle proemn in n drek
sl02-A ++ !, kost me hoogut 35 peik als ik te strak de boel erop zet..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Kom ik in windows...zie ik dat de cpu 78°C is. Niet zo best denk ik, en zet de computer uit. Toen heb ik ook zo''n draai-ding in het midden van het plexiglas gemaakt. Nu lijkt de temperatuur weer redelijk normaal, maar lang niet zo goed als vroeger...
Was ik er vandaag maar nooit aan begonnen om de computer na te kijken.
Typo''s
Y'24
p3bf bug geloof ik.
maar et draait lekker.
Ja ok, het kostte mij 3 gulden in totaal. Maar ik heb nu de 800Mhh Athlon op 500Mhz met 1,3 volt draaien. Idle is tie dan 25°C en met koe 35. Dat wat tie vroeger op 1Ghz ook.Op donderdag 26 april 2001 22:44 schreef idX het volgende:
Mijn lipje was ook afgebroken. Toen heb ik dus ook een stukje pelxi genomen en zo''n clamp gemaakt, zonder het gat in het midden. Ik heb gewoon 4 bouten met plastic ringetjes tussen het mobo en de moertjes. Het werkt uitstekend en kost je bijna niets:7
Y'24