Ik heb gehoord dat je je geheugen in turbo mode kan laten lopen ofzo, was iets met CAS2, maar hoe doe ik dat?? M''n systeem staat hieronder.
Verwijderd
Dat kun je in de BIOS instellen, moet je maar even zoeken. Meestal staat ergens On SPD
die moet je dan veranderen in CAS2. Ach vraag het me morgen nog maar ees, ik kom net terug van een terrasje
die moet je dan veranderen in CAS2. Ach vraag het me morgen nog maar ees, ik kom net terug van een terrasje
Dit staat inderdaad ergens in je bios. Maar voordat je hieraan begint moet je wel weten hoe je de BIOS moet resetten en hoe je em verder instelt. De kans is groot dat je geheugen geen CAS2 is en dan boot ie niet. Verder heb je kans dat ie de turbo setting ook niet aankan en dus niet boot. Beide gaan inderdaad over het geheugen en zijn niet gerelateerd dus zijn onafhankelijk van elkaar. Veel plezier. Mijn Cas2 reep gaat namelijk op 7ns en mijn CAS3 reep op 6ns. Ik loop momenteel dus op CAS3 met de fast mode omdat hij turbo niet trekt. Proberen dus en lees je handleiding eens. 4-way interleaving doet meer heb ik namelijk het gevoel.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Op hardwareinfo.net staat een artikel;
http://www.hardwareinfo.net/achtergrond.php?id=16
zeer verhelderend.:)
http://www.hardwareinfo.net/achtergrond.php?id=16
zeer verhelderend.:)
WAZUUUUUUUP!!!!!
Hehe, crash na crash, maar weer snel teruggezet. Kheb trouwens Hyundai geheugen (misschien ligt ut daaran?). Trekken die dat of nie?
Mijne wel.Op vrijdag 27 april 2001 00:20 schreef SMAR het volgende:
Hehe, crash na crash, maar weer snel teruggezet. Kheb trouwens Hyundai geheugen (misschien ligt ut daaran?). Trekken die dat of nie?
Kheb ze op CAS2@133MHz@TURBO
In de bios van mijn Asus P3V4X lukt het alvast niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Na wat gerommel doen ze het zowaar! Vage shit, khad net dezelfde instelling (d8 ik).
Anyways, thanxz mensuh!
Anyways, thanxz mensuh!
En weer verlaat een twieker tevreden het gebouw.Op vrijdag 27 april 2001 00:56 schreef SMAR het volgende:
Na wat gerommel doen ze het zowaar! Vage shit, khad net dezelfde instelling (d8 ik).
Anyways, thanxz mensuh!
En nu keek ik weer en doet ie het weer niet. Ik word hier wat para van.
Pagina: 1