Ik heb nu een MSI K7TPro2A , maar ik heb regelmatig schokkend beeld.
Ik wil dat graag verhelpen, maar ik weet niet waaraan het ligt.
Ik heb mijn VGA kaart al vervangen van TNT2 naar GeForce 2 MX, geen verschil, en heb ook al getest met een geleende Matrox G450.
ook geen verschil. daar ligt het dus niet aan. Nu heb ik gehoord dat die MSI borden regelmatig problemen geven. Nu zit ik erover te denken om een abit KT7A al of niet met RAID te kopen, maar doe ik daar verstandig aan?????
Ik heb als CPU een TB 1000 MHz. FSB 100.
Ik heb als VGA een ASUS V7100/T 32MB.
Ik heb als Soundcard de Terratec DMX XFire 1024
Ik heb als geheugen Kingston cas2 PC133 256 MB
Ik heb wel een redelijk oude SCSI Kaart (2940 UW uit 1997) met mijn brander en CD-ROM eraan.
Een nieuwe 3COM 3C905B-TX voor mijn interne netwerk. (moet toch ook geen probleem zijn.)
Zal ik een nieuw bord kopen of niet???
Ik heb als CPU een TB 1000 MHz. FSB 100.
Ik heb als VGA een ASUS V7100/T 32MB.
Ik heb als Soundcard de Terratec DMX XFire 1024
Ik heb als geheugen Kingston cas2 PC133 256 MB
Ik heb wel een redelijk oude SCSI Kaart (2940 UW uit 1997) met mijn brander en CD-ROM eraan.
Een nieuwe 3COM 3C905B-TX voor mijn interne netwerk. (moet toch ook geen probleem zijn.)
Zal ik een nieuw bord kopen of niet???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmm, vinnik een beetje vaag.
Op wat voor manier schokt het beeld? Of heb je gewoon cheap ass boxen naast je PC staan?
Of je monitor is kapot...
Uhm, heb je een geluidskaart in je PCI 1 slot?
Op wat voor manier schokt het beeld? Of heb je gewoon cheap ass boxen naast je PC staan?
Of je monitor is kapot...
Uhm, heb je een geluidskaart in je PCI 1 slot?