De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
of misschien is dit iets voor je :
[topic=168480]
Geen inspiratie
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Spire behoort tot de low-budget cooler en is nog slechter dan een super-orb. Dus zeker geen spire kopen. DAt is voor die kant en klare systemen voor mensen die nooit willen gaan overklokken.
Verwijderd
Das dus diegene die al jaar en dag overclockt, jaren lange ervaring heeft. en talloze mobo`s proco`s en andere hardware gbruikt heeft. Tevens met een stevige technische achtergrond en toegang tot diverse technischne middelen. En dus geen standaard kant en klaar dingen koopt maar alles custom made voor zichzelf maakt.
Oftewel, ten minste waterkoeling gebruikt.
Maar goed. dat terzijde. Het ligt er weer aan. Ben je herrie bestendig? Wat is je budget? Wat past er qua size op je mobo?
Of anders neem je gewoon een high end koeler van oc-shop of iets dergelijks. en stuur deze vraag naar hun.
Verwijderd
Voorbeeld. Ik kan blazend redelijk wa lucht verplaatsen. maar zodra ik een ballon opblaas gaat het stukken lastiger omdat ik nie zoveel druk kan leveren om dat kreng rond te krijgen. (theoretisch voorbeeld)
Als ik een Spire zou nemen dan zou ik niet voor de MA324-20 gaan maat voor de MA324-30 ! Kijk maar eens in deze review": http://www.rorupc.nl/review.php?id=7Op donderdag 26 april 2001 18:55 schreef pier het volgende:
Het ligt eraan wat voor''n bak het is maar ik zou voor de spire MA324-20B3 gaan, voor meer info zie www.spire.nl
Verwijderd
nix toe te voegenOp vrijdag 27 april 2001 16:52 schreef CrashOne het volgende:
GlobalWin FOP38
''nuf said..
Turn it off and on again.
Die site is best wel heel erg veel van deze gejat.Op vrijdag 27 april 2001 16:48 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[..]
Als ik een Spire zou nemen dan zou ik niet voor de MA324-20 gaan maat voor de MA324-30 ! Kijk maar eens in deze review": http://www.rorupc.nl/review.php?id=7
Trouwens iedereen die de spire een slechte cooler noemd heeft er zelf zeker nooit een gehad ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
SPIRE =Op donderdag 26 april 2001 19:04 schreef iefje het volgende:
SPIRE =
Spire behoort tot de low-budget cooler en is nog slechter dan een super-orb. Dus zeker geen spire kopen. DAt is voor die kant en klare systemen voor mensen die nooit willen gaan overklokken.
Spire behoort tot de stille coolers en is veel beter dan een super-orb.
De spire is niet voor die kant en klare systeemen voor mensen die nooit willen gaan overclocken. Deze bak ( Celeron 433 ) loopt prima op 450, en 488 , en ook op 541, hij staat nu op 488 en het draait prima.
Ik houd het maar op een zilverado of een kanie hedgehog.deze koelen standaard beter dan alle andere aluminium koelers!dus hoef je niet van die sterke blazers erop te hebben!
nadeel is wel de prijs.
Ik wil er ook eentje hebben met een pabst 80 mm fan erop.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Check www.hardocp.com en dan vooral het stukkie over de 60x60 mm naar 80x80 mm duct:Op donderdag 26 april 2001 00:56 schreef Death996 het volgende:... Het moet trouwens een normale koeler worden en geen orb-achtige want er komt een verloop van 60mm fan naar 92mm fan op te zitten voor wat extra koeling.
http://www.hardocp.com/reviews/cooling/plycon60to80/
Resultaat: valt héél vies tegen, omdat CFM niet alles is, ook de hoeveelheid druk die een fan kan genereren speelt mee.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE