Verwijderd
Maar het lukte niet om een advertentie te plaatsen.
Maar ik heb nog een duron 700+Alphapal 6035 in de aanbieding.
Al dit moois tezamen voor maar 135,-
is dat nou zo moeilijk om een add te plaatsen?
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
hey, ik eerstOp woensdag 25 april 2001 23:07 schreef uzer het volgende:
JJAAJAJAAAAAAAA HEBBEN!!!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
proc + mobo en coolertje voor 135v piekjes
die gozer zou dan goed gek zijn
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Dan stuur ik ze op onder rembours
Verwijderd
Spreek je uit ervaring:?Op woensdag 25 april 2001 23:05 schreef MrK het volgende:
Je moet ook niet je GOT username+password gebruiken. Maar je daaro opnieuw aanmelden.;)
Verwijderd
Op woensdag 25 april 2001 23:15 schreef Bitchass het volgende:
Ik Doe alleen aan opsturen onder rembours dus mail maar ff je gegevens naar awolff20@hotmail.com
Maar dat zeg ik nie staat in V&A
- Want je durft niemand aan je deur te laten bellen omdat die anders instort?Op woensdag 25 april 2001 23:15 schreef Bitchass het volgende:
Ik Doe alleen aan opsturen onder rembours dus mail maar ff je gegevens naar awolff20@hotmail.com
- Of je bent principieel tegen het ontmoeten van andere mensen?
- Of je hebt aandelen TNT post groep en je wilt deze omhoog zien te werken door het versturen van veel pakjes onder rembours?
WAAROM????
Verwijderd
Dus de modjes moeten maar eens lief zijn.
* DaBit wil ook een A7V133
Verwijderd
Weet alleen nog niet zeker of ik hem kwijt wil
Verwijderd