Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verder om te
| I've got permission to color outside the lines |
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heeeeel cool bed8...
Is die radiator nou van koper????
Ik denk dat je hem ook zonder die fan''s al aardig op kan clocken..
Het is misschien iets overkill ,maar
DAMN!!!!!!!
-=@@D=- Macbook Pro 16"
vooral het reservour vind ik orgineel, ik denk dat ik ook zoiets ga doen.
Allen een vraagje, ik heb zelf ook waterkoeling (ivm het geluidsniveau van cpu koelers), ben alleen nog opzoek naar een goede radiator, wat heb je voor de radiator betaald? en wat zijn zijn afmetingen?
Zeer vette opstelling!
-
in het reservoir zit ook het pompje, de nippels liggen boven het waterniveou, zie ook: [topic=161449]Op woensdag 25 april 2001 22:16 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Bij het resevoir: Zijn die 2 slangen van in en out allebei boven in geplaatst? zo ja, je had beter de slang naar je proc toe onderaan kunnen plaatsen. Koude lucht daalt namelijk, dus is het onderin het resevoir het koudst.
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
zie dit topic van mij:Op woensdag 25 april 2001 22:24 schreef HermeS het volgende:
vind het inderdaad netjes gedaan,
wat heb je voor de radiator betaald? en wat zijn zijn afmetingen?
[topic=162986]
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
*Is jouw radiateur een kachelradiateur of eentje voor het koelwater te koelen?
Verwijderd
Alleen heb ik maar twee extra fans in mijn case en die maaken al een tering herie. Hoe zit dat bij jouw?????
zoals gezegd draaien ze op 7 volt en mijn voeding komt er met gemak overheen..Op woensdag 25 april 2001 23:04 schreef Xtreem_Machine het volgende:
Net zo stoer!!!>:)>:)>:)>:)
Alleen heb ik maar twee extra fans in mijn case en die maaken al een tering herie. Hoe zit dat bij jouw?????
nee kachel radiateur, en helemaal van koper zoals je ziet...Op woensdag 25 april 2001 22:58 schreef MrK het volgende:
Ik heb vorige week ook een radiateur (10 piek) gehaald van een suzukie swift. Dit is wel een kackelradiateur en van aluminium.
*Is jouw radiateur een kachelradiateur of eentje voor het koelwater te koelen?
Verwijderd
P.S. Nog ff een vraagje welke koeler je het beste op een pentium III 500 kunt zetten, om een es lekker op te fokken.
Verwijderd
Wat is het bouwjaar??? als je dit weet.nee kachel radiateur, en helemaal van koper zoals je ziet...
Mijn radiateur is precies even groot als 2 120 mm fans, maar dan ook echt precies.
Verwijderd
Ook wel phat met die vier grote fans tegen je radiator aan! hoezo xtreme cooling
Enne, wat zijn de resultaten met overklokke?
zie ondertittel bij mijn naam.Op woensdag 25 april 2001 23:11 schreef PsyFlux het volgende:
Enne, wat zijn de resultaten met overklokke?
Verwijderd
WOW dit is ff mooi.
Maar wat haal je nu voor resultaten:?:?
/me moet ook weer eens verder met z''n koper knutsel werkje.
edit: Laat maar. K zie post boven me.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
want je geheugen moet het ook wel aan kunnen....
Imperfectionist.
Verwijderd
oh, ik kijk voor dat soort dingen altijd in iemand z''n sig...Op woensdag 25 april 2001 23:15 schreef psygho het volgende:
[..]
zie ondertittel bij mijn naam.
maarre, dat zijn mooie resultaten! shesh, bijna 2x zo snel en dan nog maar 28 graden!
good goin'' boy
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
hoezo onorgineel???
ZOOVEEEL clans hebben dat ala slogan
/off topic..Op woensdag 25 april 2001 23:32 schreef strontvlieg het volgende:
mess with the best die like the rest
hoezo onorgineel???
ZOOVEEEL clans hebben dat ala slogan
ooit was die origineel bedacht, en deze behoort idd tot een soort clan, en ja daar ben ik dan weer lid van, maar wel een hele andere dan je denkt., niet van ut of dat soort spelk praktijken.. en deze groep bestaat ook wel wat langer dan 18jaar... hoelang weet ik niet precies ben ook pas maar 7jaar lid...
Ksnap 1 dingetje alleen niet: waarom die fans zo ver van de radiator, dan blazen ze er toch half naast ??, ze kunnen zo ook weinig lucht happen lijkt mij??
Maarja alst al nadelig is who cares je hebt nu al zo''n lage temp dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken
Je kunt zo loodgieter worden
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Verwijderd
en dan zo''n t-stuk bovenop je kast? sorry, maar dat is toch echt geen gezicht...ik ben me ook aan het orienteren op waterkoeling, maar ik wil wel alles in mijn kast hebben, daarom ook een HQ-08 aangeschaft..
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Maar een reservoir krijg je nog met gemak in je kast erbij hoor! Je huidige niet, okee, maar iets subtieler moet wel passen
ik ben verbaasd dat dat mogelijk was met een INWIN A500 ...
Maareeh ...
is het niet beter voor de koeling als de radiator gekoeld wordt met lucht van buiten de kast?
bijvoorbeeld een 12x12 fan in de voorkant ipv die kleine fan die er nu zit ?
en dan daar je radiator achter hangen.
Dat zal toch wel wat helpen bij de afkoeling van je water
Over die fan ik heb er 1 met een diameter van 10cm in de zijkant van mijn kast ik ga ook nog een keer water coeling er op zetten dus ik doe alfast wat ideen op maar het ziet er wel gaaf uit
Nee, zo''n huzarensalade bakje onderin je case, das pas lekkerOp woensdag 25 april 2001 23:53 schreef Juggernaut het volgende:
ik vind het er niet zo geweldig uitzien..het valt me op dat veel mensen met trekbandjes/plakband/ijzerdraadjes aan de haal gaan...
en dan zo''n t-stuk bovenop je kast? sorry, maar dat is toch echt geen gezicht...ik ben me ook aan het orienteren op waterkoeling, maar ik wil wel alles in mijn kast hebben, daarom ook een HQ-08 aangeschaft..
Maar kom jij dan eens met een oplossing voor het waterreservoir...
Dat T-Stuk is een waterdichte en stabiele oplossing. Weliswaar buiten de kast, maar ja tis dan ook geen HQ-08
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Is het echt nodig om die radiateur de laten koelen door 4 fans?
Fans maken namelijk lawaai, en daar wil je vanaf als je waterkoeling maakt, toch?
Is 1 fan niet genoeg?
Waterkoeling lijkt mij ook wel iets!
Alleen al voor het geluidsniveau.
Whatever.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
voor de rest:
Hij zegt toch dat ze op 7 volt zo weinig geluid maken dat ie ze niet boven zijn voeding uithoort....Op donderdag 26 april 2001 15:35 schreef meendering het volgende:
Hmmz, ff een vraag:
Is het echt nodig om die radiateur de laten koelen door 4 fans?
Fans maken namelijk lawaai, en daar wil je vanaf als je waterkoeling maakt, toch?
Is 1 fan niet genoeg?
Waterkoeling lijkt mij ook wel iets!
Alleen al voor het geluidsniveau.
Dan is het toch geen punt
Geen inspiratie
Da''s echt overkill man!
En je voelt je eigen nu wel een flinke jongen..Op woensdag 25 april 2001 23:53 schreef Juggernaut het volgende:
daarom ook een HQ-08 aangeschaft..
Ga ergens anders lopen patsen a.u.b
Knap werk hoor ,ziet er gewoon keurig uit.
mijn complimenten
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
sorry, stond ik op jouw teentjes?Op donderdag 26 april 2001 16:50 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
En je voelt je eigen nu wel een flinke jongen..
Ga ergens anders lopen patsen a.u.b
Knap werk hoor ,ziet er gewoon keurig uit.
mijn complimenten
wat is dit nou voor een opmerking? er zijn echt massa''s mensen die een HQ08 hebben, dus iets speciaals heb ik niet in huis gehaald. Komt nog bij dat zo''n kast gewoon meer ruimte heeft.
Ik vind dit echt een walgelijk doen van je...
Verwijderd
als ik een resevoir nodig heb, zal ik er zeker wat pix van posten. Heb ideeen zatOp donderdag 26 april 2001 14:55 schreef DeTjuk het volgende:
[..]
Nee, zo''n huzarensalade bakje onderin je case, das pas lekker(no offence trouwens naar de maker daarvan).
Maar kom jij dan eens met een oplossing voor het waterreservoir...
Dat T-Stuk is een waterdichte en stabiele oplossing. Weliswaar buiten de kast, maar ja tis dan ook geen HQ-08
Maar je snap wel wat ik bedoel he ?
Er zijn inderdaad veel Aopen gebruikers, no offence !
Dit wil uiteraard ook niet zeggen dat dit de beste kast is !
Geloof me 9 van de 10 kasten zijn met het binnenwerk gewoon hetzelfde,als een gemiddeld huis tuin en keukenblik.
Dat de meeste bijna 300 piek neerleggen, voor dat kromme frontje vind ik dan best triest
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
spijt me wel, maar ik vind het echt een zwaar relaxte kast, die van binnen perfect is afgewerkt. En dat frontje ziet er erg goed uit...het is trouwens 260,-Op donderdag 26 april 2001 20:38 schreef Speedy-J het volgende:
Oke sorry was van mij een nogal loze opmerking.
Maar je snap wel wat ik bedoel he ?
Er zijn inderdaad veel Aopen gebruikers, no offence !
Dit wil uiteraard ook niet zeggen dat dit de beste kast is !
Geloof me 9 van de 10 kasten zijn met het binnenwerk gewoon hetzelfde,als een gemiddeld huis tuin en keukenblik.
Dat de meeste bijna 300 piek neerleggen, voor dat kromme frontje vind ik dan best triest
Verder mooi afgewerkt!
En Aopen heeft gewoon goed spul vind ik.
Verwijderd
Ik ben ook bezig met waterkoeling maar
alleen dat het stil(ler) is !
Ik heb het koelblok en de groote radiator
(zelfde omvang als 2atx voedingen)van Senfu.
Moet allen nog een degenlijk reservoir en een waterpomp hebben .
En dat alles komt ook in een bigtower .
Hoe hoger de klok frequentie hoe beter de koeling moet worden toch ?
Verwijderd
Neem bijv. 4x 92mm en laat deze op 7 volt draaien, dat is zeker stil.
en wat heb ik ?.. juist dus 90mm fanz op 7 volt en die voeding zoals gezefd komt er nog steeds over heen qua geluid..Op zaterdag 05 mei 2001 23:57 schreef M_G_ het volgende:
Vind het wel meevallen, heb hier 4x papst 120mm. Het zijn wel 24volt fannen die ik op 12 volt heb lopen.
Neem bijv. 4x 92mm en laat deze op 7 volt draaien, dat is zeker stil.